آخرین خبرهااستان هاسیاسی

رییس شورای شهرستان سیاهکل خبر داد؛ علی نصرتی جایگزین فرداد قنبری در شورای شهر شد رییس شورای شهرستان سیاهکل خبر داد؛ علی نصرتی جایگزین فرداد قنبری در شورای شهر شد

علی نصرتی

به گزارش تدبیرشرق, طی تماس تلفنی خبرنگار سیاهکل نیوز با ارسلان عزتی رییس شورای شهرستان سیاهکل در خصوص ورود عضو جدید به شورای شهر مصاحبه ای کوتاه تدارک دیده شده است که در ذیل به سمع و نظر می رساند:

رییس شورای شهرستان سیاهکل در خصوص فرآیند خروج آقای فرداد قنبری از شورای شهر و ورود آقای علی نصرتی به ترکیب شورا گفت: با توجه به رای هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی وزارت کشور و همچنین بالطبع نامه فرماندار به شورای شهر سیاهکل مبنی بر خروج آقای فرداد قنبری از عضویت در شورای شهر (سلب عضویت از شورای شهر بمدت ۶ماه) ، آقای علی نصرتی عضو دوم علی البدل به عضویت این شورا در آمد.

سخنگوی شورای شهر سیاهکل بیان داشت: با توجه به خروج یک عضو شورا انتخابات هیات رییسه شورای شهر نیز فردا چهارشنبه ۱۳ آبان ماه بصورت جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه جناب آقای صفری عضو اول علی البدل شورا بودند و ایشان به دلایل شخصی از حضور در ترکیب جدید شورای اسلامی شهر امتناع ورزیدند، عضو دوم علی البدل به عضویت در شورا درآمد .

سخنگوی شورای شهر سیاهکل در پاسخ به ابهاماتی که در فضای مجازی در خصوص عدم سکونت جناب نصرتی در شهرستان مطرح گردیده بیان داشت: یکی از الزامات عضویت در شورا سکونت در محل مورد فعالیت می باشد، ایشان نیز پس از عضویت در شورا در این شهر ساکن خواهند شد که مقدمات آن نیز توسط ایشان در حال انجام است .

به گزارش تدبیرشرق ، علی نصرتی فلاحتکار در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل با ۱۴۷۳ رای بعنوان عضو دوم علی البدل انتخاب شده بود.

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا