آخرین خبرهااستان هاسیاسی

شهردار رشت:هیچ یک از نیروهای شهرداری اجازه فعالیت های انتخاباتی له یا علیه کاندیداها را ندارند

فعالیت های انتخاباتی

در آستانه فرارسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت پیرامون فعالیت های انتخاباتی پرسنل و نیروهای شهرداری رشت برای کاندیداها،گفت: هیچ یک از نیروهای شهرداری اجازه فعالیت های انتخاباتی له یا علیه کاندیداها را ندارند.

به گزارش تدبیرشرق، در آستانه فرارسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت پیرامون فعالیت های انتخاباتی پرسنل و نیروهای شهرداری رشت برای کاندیداها،گفت: هیچ یک از نیروهای شهرداری اجازه فعالیت های انتخاباتی له یا علیه کاندیداها را ندارند.

وی ادامه داد: تمامی کارکنان شهرداری خادمین مردم شهر رشت بوده و می بایست در خدمت گذاری به شهروندان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

شهردار رشت تاکید کرد: تمامی فعالیت های انتخاباتی نیروهای شهرداری می بایست بر اساس قانون بوده و در راستای تشویق مردم به حضور پای صندوق های اخذ رای و عمل به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) باشد.

حاج محمدی در پایان تاکید کرد: هرنوع اقدام خارج از قانون با برخورد جدی همراه خواهد بود و نیروهای شهرداری اجازه سواستفاده از جایگاه خود و منابع شهرداری به نفع یک کاندیدا یا علیه کاندیدای دیگر را ندارند.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا