آخرین خبرهااجتماعی

معاون شرکت راه‌آهن خبر داد; ادامه سیر قطار گردشگری تهران-رشت پس از تصادف با پراید

قطار گردشگری تهران-رشت

درپی برخورد صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید با قطار گردشگری تهران-رشت دو نفر جان خود را از دست دادند و بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بدست ْآمده از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این قطار پس از حدود ۸۰ دقیقه توقف و رعایت تشریفات اداری به سیر خود ادامه داده است.

به گزارش تدبیر شرق، صبح امروز خبری مبنی بر کشته شدن سه سرنشین خودروی پراید در پی برخورد با قطار تهران-قزوین و آسیب دیدن قطار و توقف آن منتشر شد که برخی از این اطلاعات و اخبار از سوی شرکت راه‌آهن رد شد.

صادق سکری – مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران- در اینباره گفت: تعداد جانباختگان این حادثه دو نفر و از سرنشینان خودروی پراید بودند اما هیچ آسیبی به قطار و مسافران آن وارد نشده است.

وی افزود: قطار گردشگری تهران-قزوین-رشت با این حادثه مواجه شد که بیش از یک ساعت توقف و تاخیر به علت رعایت تشریفات به وجود آمد و نهایتا این قطار به سیر خود ادامه داد.

میر حسن موسوی –معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران- نیز ضمن تایید سلامت مسافران این قطار و بیان اینکه قطار گردشگری تهران-قزوین-رشت هیچگونه آِسیبی ندیده است، در این باره به ایسنا گفت:‌ علت بروز حادثه در کمیسیون سوانح راه‌آهن در حال بررسی است و عوامل مختلف باید شناسایی و سهم هر یک در بروز این حادثه مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در بروز چنین حوادثی، قطار مورد نظر برای رعایت تشریفات لازم از جمله تهیه و ارسال گزارش نیروی انتظامی، کسب اجازه از دستگاه قضایی ساعتی توقف می‌کند، افزود: پس از بروز این حادثه نیز به دلیل رعایت تشریفات حدود ۸۰ دقیقه توقف اتفاق افتاد و پس از آن، قطار گردشگری تهران-قزوین-رشت به سیر خود ادامه داد

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا