آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

بعد از مشخص شدن نماینده بازیکنان؛ گلایه جالب کاپیتان داماش به عدم حضور خودش در انتخابات هیات فوتبال گیلان/ کاش در بقیه سمت ها هم یک فرصتی به جوانان می دادند

داماش

انتخابات هیات فوتبال استان گیلان روز ۱۲ آبان سال جاری برگزار می شود. گفته می شود میثم فردوسی از بازیکنان شاخص سپیدرود به عنوان نماینده بازیکنان در این انتخابات برگزیده شده است. در حالی که بسیاری انتظار داشتند محمد مختاری کاپیتان با سابقه  تیم داماش، محمد نزهتی کاپیتان سپیدرود و یا مهیار زحمتکش کاپیتان ملوان برای  نمایندگی بازیکنان انتخاب شوند. هرچند فردوسی نیز با تجربه کاپیتانی سپیدرود از جمله بازیکنان قابل اتکای فوتبال گیلان محسوب می شود.

در این زمینه محمد مختاری کاپیتان باتجربه داماش در گفتگو با وارش اسپورت در پاسخ به سوالی در مورد این انتخابات گفته است:  من خودم علاقه ای به این مسائل ندارم که حتما حضور داشته باشم، اما خب من ۱۲ سال برای این شهر فوتبال بازی کردم؛ فکر می کنم انتظار بی جایی نباشد که حداقل احترام می گذاشتند و یک بفرما به من می زدند. من که اگر این اتفاق می افتاد قبول نمی کردم، ولی فکر می کنم این احترامی بود برای شخصی که این همه سال در فوتبال شهرشان زحمت کشیده است. به هر حال متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و در نهایت من خوشحال هستم که دارند به یک جوان بها می دهند تا بیاید نظر و رای بدهد؛ ای کاش دوستان در بقیه سمت ها و صندلی ها هم یک فرصتی به جوانان می دادند تا جوان ها بیایند و عرض اندامی داشته باشند!

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا