آخرین خبرهااجتماعی

باحکم حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی؛ انتصاب چهارمین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان رقم خورد

تامین اجتماعی

آئین معارفه رئیس جدید شعبه سه رشت با حضور مدیرکل ، معاون اداری مالی ، جمعی از روسای ادارات تخصصی استان ، معاونین و مسئولین واحدهای شعبه برگزار گردید .

 به گزارش تدبیر شرق ,جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم با تسلیت قرار گرفتن در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر ( شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) و رحلت پیامبر (ص) ) ، با قدردانی از تلاشها و زحمات تمامی همکاران ، اظهارداشت : علیرغم جوانی شعبه سه رشت و قدمت اندک تاسیس آن ، با همت و کوشش پرسنل و اتخاذ راهبردها و تدابیر خوب ، این واحد تابعه استان از جایگاهی ارزشمند و کارنامه ای درخشان در رتبه بندی های سازمانی در عرصه کشوری برخوردار میباشد .

ایشان ضمن قدردانی از ریاست پیشین و سرپرست موقت شعبه در ماههای اخیر افزود : رسم روزگار و ماهیت جهان هستی در رفت و آمد بوده و این امر اصلی اجتناب ناپذیر میباشد که کسی نمیتواند مانع آن گردد و باید تمام سعی و تلاش ما براین باشد که در دوره حضور خود نقشی مفید ایفا نموده و اثرگذار باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه باید بگونه ای اقدام نمائیم که در آینده از ما بخاطر انجام درست مسئولیتها به نیکی یاد گردد  اذعان نمود : انتخاب یک فرد برای ریاست دلالت بر ناتوانی یا عدم شایستگی سایرین نیست .

جمیل حق پرست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قبول پستهای ریاست و مدیریت علیرغم ظاهر جذاب و خوشایند همراه با مسئولیتهای سنگین و دغدغه های فراوان است که تنها کسانی که آنرا تجربه نموده اند قادر به درک آن میباشند اظهار داشت : خانم صفری سوابق و تجربیاتی خوب و گرانمایه در پستهای ستادی و شعبه ممتاز بندرانزلی داشته اند که بی تردید با تکیه براین ظرفیت بالا قادر خواهند بود در روند رو به رشد شعبه گامهای موثری بردارند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در پایان این مراسم با تقدیم و تنفیذ حکم ریاست شعبه به کیمیا صفری ، ضمن تاکید بر انتظار همکاری و همراهی تمامی مسئولین و معاونین ، برای ایشان موفقیت آرزو نمود .

/جارستان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا