آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

۱۱ سوالی که ذبیح نیکفر لیالستانی باید بابت تعطیلی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهداء لاهیجان پاسخگو باشد؟!

سیدالشهداء

به گزارش تدبیر شرق ،پس از انتشار خبر پیشین این رسانه مبنی بر قصور یا کوتاهی فرماندار لاهیجان و نماینده این شهرستان در ماجرای تعطیلی دو بیمارستان ، سوالاتی از ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده فعلی مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی که در زمان نمایندگی وی با افتتاح بیمارستان دولتی پیروز ، شاهد تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهداء علیه السلام و ۲۲ ابان بوده ایم ، مطرح گردیده .

انتظار می رود این نماینده مجلس برای یک مرتبه هم که شده ، با پاسخ دادن به انتقادات مطروحه از سوی مردم ، به جای حمایت از حقوق و منافع ایشان از عملکرد خود دفاع نمایند .

جناب نیکفر…

مى دانیم که جنابعالى میلى به رفتن درکمیسیون بهداشت و درمان مجلس که از جمله کمیسیون هاى تخصصى ، حائز اهمیت و پر اثر در خانه ملت است نداشته اید .
*مى دانیم که در این کمیسیون هم جایگاه تعریف شده اى ندارید.
*این را هم دانیم که هرگز در هیئت رئیسه کمیسیون نبوده و هنوز هم نیستید .
*باز مى دانیم که هرگز به نوبخت و قربانی هم درهیئت رییسه کمیسیون علی رغم گیلان بودن این دو نفر راى نمى دادید .

سوال :

۱- مى پرسیم که از بودن شما دراین کمیسیون بهداشت چه سهم ویژه اى نصیب مردم گیلان گردید !؟
۲- بیمارستان هاى دیلمان ، غدیر و ۲۲ آبان و سیدالشهداء ، میلاد ، شفا و پیروز چه بودجه ای ( چند درصد پیشرفت ) از نظر کمبودها ، تجهیزات و پیشرفت داشت
۳- اعتبارات بودجه اى شما برای این دو شهرستان چه آوردى داشت !؟
۴-و تغییرات مدیریتى از نظر شایستگى و تعدد به چه میزان بود!؟
۵- علت دخالت در موضوع تعیین ریاست بیمارستان پیروز و حتی مدیریت داخلی این بیمارستان چه بود ؟!
۶- فرموده بودید از بیمارستان سیدالشهداء به عناوین دیگر استفاده خواهد شد . علت پلمپ بودن درب این بیمارستان چیست؟
۷- علت انتقال تجهیزات استفاده شده ، کهنه و قدیمی بیمارستان های تعطیل شده به بیمارستان تازه تاسیس پیروز چه بود؟!
۸- حضرتعالی در جایگاه نماینده مجلس پیگیری اختصاص چند دستگاه و تجهیزات نو برای این بیمارستان را در دستور کار خود قرار دادید و نتیجه ی حاصله چه بود؟
۹- در خصوص بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان ، علی رغم اینکه سه مرتبه برای داوطلبان کار در بخش های مختلف این بیمارستان آزمون ورودی گرفته شد و افرادی با سوابق منطبق با فعالیت های درمانی بهمراه مدارک تحصیلی همخوان با آن موفق به ورود به این بیمارستان شدند ، چگونه فردی با حمایت حضرتعالی بعنوان نیروی شرکتی و با مدرک تحصیلی شیلات در بخش اداری این بیمارستان مشغول به فعالیت می شود ؟!
۱۰- ماجرای درگیری های حضرتعالی با علوم پزشکی گیلان در زمان انتصاب ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی و حمایت اکثر قریب به اتفاقات نمایندگان گیلانی از این فرد چه بوده و از مخالفت حضرتعالی چه بهره ای عاید شهرستان های لاهیجان و سیاهکل شد ؟
۱۱- کمبود امکانات در بیمارستان غدیر سیاهکل که مردم این شهرستان از آن به عنوان درمانگاه سرپایی نام می برند ، با توجه به وجود نماینده ای که عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است ، چه توجیهاتی بهمراه دارد ؟

آیا جناب نیکفر به سوالات ما در این زمینه پاسخ خواهند داد یا روزه سکوت ایشان تا پس از انتخابات اسفند ماه سال جاری ادامه دار خواهد بود !؟

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا