آخرین خبرهاسیاسی

مشاوراقتصادی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی معارفه شد; پایان مدیریت مسرور در منطقه آزاد انزلی

سازمان تامین اجتماعی

طی جلسه‌ای با حضور مصطفی سالاری و برخی مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی، رضا مسرور به عنوان مشاور اقتصادی این سازمان معارفه شد.

مصطفی سالاری در این جلسه اظهار داشت: از مسرور تشکر می‌کنم که با وجود مسئولیت بالایی که در منطقه آزاد انزلی داشتند، همکاری با ما در سازمان تأمین اجتماعی را قبول کردند.

وی افزود: انتظار می‌رود که سازمان تأمین اجتماعی در مدیریت فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری نقش فعالتری داشته باشد و با کسب منابع درآمدی بیشتر از این حوزه، امکان ارتقاء خدمات و ایفای بهتر تعهدات سازمان فراهم شود.

سالاری ادامه داد: فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی در برخی حوزه‌ها از قبیل هلدینگ‌های تاپیکو و تیپیکو سودآوری بیشتری دارند و در برخی حوزه‌ها از جمله در حوزه گردشگری و هلدینگ هگتا سودآوری مورد انتظار تحقق نیافته است که باید اصلاحات لازم برای بهره‌وری بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم از تجربیات ارزشمند و توانمندی آقای مسرور در حوزه اقتصادی سازمان نهایت بهره را ببریم و برای ایشان در کمک به فعالیت‌های سازمان آرزوی موفقیت داریم.

رضا مسرور، مشاور اقتصادی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد دکتر سالاری، گفت: به عنوان مشاور نقش ایجاد ایده و تفکر را پیگیری و به دنبال تحقق اهداف و سیاست‌های سازمانی خواهم بود. وی بر لزوم بازنگری در برخی فعالیت‌های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: با استفاده از خرد جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان برای پیشبرد برنامه‌ها تلاش خواهیم کرد.

رضا مسرور همچنین روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) معرفی و شروع به کار کرده است.

وی پیش از این رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بوده است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا