آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت موفقیت غرور آفرین کاراته کارهای سرافراز کشور در لیگ جهانی به ویژه کسب مدال طلای بانوی گیلانی

کاراته

دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی موفقیت غرور آفرین کاراته کاهای سرافراز کشور در لیگ جهانی به ویژه کسب مدال طلای بانوی گیلانی تبریک گفت.

به گزارش تدبیر شرق، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی موفقیت غرور آفرین کاراته کاهای سرافراز کشور در لیگ جهانی به ویژه کسب مدال طلای بانوی گیلانی تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح می باشد:

(( بسم الله الرحمن الرحیم ))

حمد و سپاس خداوند یکتا را که بار دیگر اسباب سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران به دست فرزندان شایسته کشور عزیزمان در جهان فراهم شد.

زنان و مردان تلاشگر ایران اسلامی با دیگر نشان دادند که در هر میدان می توانند شایستگی های خود را به رخ حریفان شان در جهان بکشند.

خداوند بزرگ را سپاس می گویم که در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه دشمنان و پیچیدگی های سخت اقتصادی این سربلندی‌ و عظمت رقم خورده است و تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با یک مدال طلای بانوی گیلانی، دو مدال نقره و دو مدال برنز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات جهانی کاراته‌ وان ژاپن تکیه زد.

لازم می دانم به سرکار خانم سارا بهمنیار ورزشکار سرافراز گیلانی که با درخشش خود نقش تعیین کننده در نایب قهرمانی کشورمان در این مسابقات را داشته اند و سبب شدند تا افتخاری بزرگ برای ایران، اینبار در مهد کاراته جهان رقم بخورد، تبریک و شاد باش بگویم.

از خداوند بزرگ برای همه ورزشکاران غرور آفرین کشورمان به ویژه بانوی سربلند گیلان، سارا بهمنیار آرزوی پیروزی و موفقیت در همه میادین مختلف ورزشی می نمایم.

همیشه سربلند و سرافراز باشید.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا