آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

برای مقابله با بارشهای احتمالی در روزهای آینده؛ همه واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت آماده باش هستند

بارشها

پس از بارندگی شدید روز گذشته در رشت و احتمال تداوم بارشها در روزهای آینده، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از آماده باش کامل نیروهای خدماتی شهرداری رشت به دستور دکتر ناصر حاج محمدی خبر داد.

به گزارش تدبیر شرق، علیرضا قانع در این زمینه توضیح داد: بنا به دستور شهردار محترم به دلیل احتمال تداوم بارشها به منظور آسایش و رفاه شهروندان کلیه واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت به حالت آماده باش در آمده اند.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت تاکید کرد: از هم اکنون تا پایان احتمال بارشها همه نیروهای خدمات رسان در واحدهای مختلف شهرداری، معاونت خدمات شهری، نواحی، مناطق پنجگانه، سازمانهای مرتبط همچون “آتش نشانی و خدمات ایمنی”، “سیما، منظر و فضای سبز” و “مدیریت پسماندها” و… برای مقابله با هرگونه مشکل آبگرفتگی و خدمت رسانی به شهروندان در آماده باش کامل هستند.

قانع گفت: نیروهای زحمتکش شهرداری رشت تلاش می کنند تا در اسرع وقت در مناطق مورد نیاز حضور یابند و به رفع مشکل بپردازند.

وی افزود: شهروندان گرامی رشت نیز می توانند هر گونه مشکل و مورد مرتبط با شهر را از طریق سامانه ۱۳۷، اپلیکیشن ۱۳۷، تلفن گویا و تماس تلفنی با شماره های زیر اطلاع رسانی کنند تا خادمان آنها در شهرداری رشت در اسرع وقت در محل حاضر شده و رفع مشکل نمایند.

گفتنی است شهروندان محترم می‌توانند با نصب اپلیکیشن ۱۳۷ در جهت افزایش مشارکت در تصمیم‌گیریها، بالابردن سطح کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری، کاهش مراجعات حضوری شهروندان و به طبع آن کاهش بار ترافیکی، مشکلات جاری شهر را پیگیری کنند.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن ۱۳۷ روی گوشی‌های همراه خود از طریق دانلود در پرتال و کافه بازار به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ دسترسی یابید.

همچنین شهروندان گرامی می توانند با شماره تلفن های شهرداریهای مناطق پنجگانه رشت تماس حاصل نمایند.

شهرداری منطقه یک:

۰۱۳۳۳۲۶۰۰۷۰

شهرداری منطقه دو:

۰۱۳۳۳۲۲۶۴۶۷

شهرداری منطقه سه:

۰۱۳۳۲۶۶۱۱۸۸

شهرداری منطقه چهار:

۰۱۳۳۳۵۲۵۳۹۱

شهرداری منطقه پنج:

۰۱۳۳۳۶۱۹۰۲۴

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا