آخرین خبرهااستان هااقتصادی

دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان است

دکتریونس رنجکش

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان در زمینه‌های مختلف است که باید از آن استفاده کنیم.

دکتریونس رنجکش در جلسه هماهنگی برنامه ریزی برای برگزاری نشست اتحادیه روسای دانشگاه‌های دولتی موسسات تحقیقاتی حاشیه خزر در استان گیلان افزود : برگزاری اینگونه رویدادهای بزرگ علمی و فرهنگی نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های جدید برای شناخت از ظرفیت‌های کشور و گیلان و همچنین زمینه‌های سرمایه‌گذاری دارد.
وی اضافه کرد : دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اهداف و برنامه‌های سازمانی خود ضمن مشارکت در پشتیبانی از این حرکت علمی که توسط دانشگاه گیلان برگزار می شود، از شرایط و فرصت ایجاد شده می‌توانند در زمینه تعامل و روابط سازمانی با مدعوین شرکت‌کننده برنامه‌ریزی کنند.
وی ادامه دارد : شناخت از ظرفیت کشورهای همسایه و ارتباطات علمی و فرهنگی موجب تقویت همکاری‌ها بر اساس منافع ملی می شود و باید بتوانیم زمینه های برگزاری اینگونه نشست‌ها را بیشتر فراهم و موجب تقویت در شناخت‌های متقابل و بررسی زمینه همکاری‌های مشترک شویم .
دکتر بانی مدیر همکاری های علمی دانشگاه گیلان هم گفت : برای شرکت در این اجلاس دو روزه که در تاریخ های ۹ و ۱۰ مهرماه برگزار می شود بیش از ۸۰نفر از ۲۸دانشگاه داخلی و خارجی عضو اتحادیه شرکت دارند.

دکتریونس رنجکش

/تدبیر شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا