آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

سرپرست استانداری گیلان در مراسم افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر ناجا در رشت؛ پلیس عامل زمینه‌ساز توسعه در جامعه است / قدردان خانواده‌های پرسنل انتظامی در همکاری انجام وظایف خطیر و مستمر آنان نیز هستم

مسکن مهر

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه قدردان نقش آفرینی خانواده‌های پرسنل ناجا در انجام وظایف خطیر و مستمر آنان هستم، گفت: پلیس برای تأمین نظم و امنیت که خود مهمترین عامل زمینه ساز توسعه جامعه و کشور است رکنی موثر و مؤلفه‌ای تأثیر گذار است.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در مراسم افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر ناجا در استان گیلان که به صورت همزمان با بهره‌برداری هزار و ۲۴۵ واحد در سراسر کشور صورت گرفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر  با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم افتتاح که متعلق به تلاش‌گران عرصه نظم در جامعه است افزود: علاقمندم که خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی به جهت سکونت، معیشت و زندگی در شرایط خوبی به سر ببرند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان در بسترسازی تحقق توسعه پایدار،  نظم، امنیت و آرامش اجتماعی است، اظهار داشت: بدیهی است این مهم برای همه جوامع و کشورهای دنیا به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها محسوب می‌شود.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای تأمین نظم و امنیت که خود مهمترین عامل زمینه ساز توسعه جامعه و کشور است مؤلفه‌ای تأثیر گذار به نام پلیس وجود دارد، گفت: در کشور ما این مهم  بر اساس قانون( قانون اساسی ) عمدتا به نیروی انتظامی سپرده شده است.

رییس شورای تأمین استان با اشاره به اینکه امروز امنیت و آرامش اجتماعی خوبی در استان گیلان حاکم است اظهار داشت: این آرامش حاصل مشارکت و همکاری خوب مردم شریف با نیروی انتظامی و تلاش سایر اعضای شورای تأمین و سایر خدمتگزارانمردم است.

وی با بیان اینکه در انجام وظایف مستمر خطیر حافظان نظم و امنیت خانواده‌های آنان نقش مؤثری دارند گفت: به عنوان رییس شورای تأمین استان از خانواده‌‌های پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی، صمیمانه تشکر و قدردانی  می‌کنم.

دکتر زارع افزود: برای احداث واحدهای ناجا در مسکن مهر مجموعه دستگاههای اجرایی دولت، اقدامات و همکاری های خوبی از قبیل تأمین زمین، آماده‌سازی زیرساخت‌ها همچون تأسیسات آب، برق، گاز، احداث تصفیه خانه و آسفالت خیابان ها ارائه خدمات داشته است .

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا