آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

ذاکری در گفتگو با دیارمیرزا از فوتسال بانوان حمایت نکردند چون جایی برای شوآف نیست | آبستراکسیون ابزاری برای اصلاح روند است

فوتسال بانوان

عضو شورا گفت: به نظر من چون فوتسال بانوان به اندازه تیم های سپیدرود و داماش تماشاگر و مخاطب ندارد و مکانی برای شوآف و جمع آوری محبوبیت نیست به راحتی از کنارش می گذرند.

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت درباره پیرامون اتفاقات اخیر درباره فوتسال بانوان شهرداری رشت و حذف این تیم از لیگ برتر به دلیل عدم حمایت شهرداری گفت: بنده با این حرف شهردار که نمی توانیم تیمداری کنیم، مخالف هستم. وقتی به دو تیم محبوب سپیدرود و داماش علی‌رغم اینکه حمایت از آنها جزو وظایف ذاتی شهرداری نیست کمک می شود، گفتن این حرف که نمی‌توانیم تیمداری کنیم به نظر من کم لطفی دوستان است.

ذاکری با بیان اینکه هزینه های زیاد بی‌موردی در شهرداری انجام می شود، افزود: تنها در یک جا از ورزش بانوان حمایت می شود و حمایت از فوتسال بانوان در واقع اهمیت قائل شدن به بانوان است.

وی افزود: به نظر من چون فوتسال بانوان به اندازه تیم های سپیدرود و داماش تماشاگر و مخاطب ندارد و مکانی برای شوآف و جمع آوری محبوبیت نیست به راحتی از کنارش می گذرند.

این عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: اگر فوتسال بانوان پتانسیل جمع آوری رای در انتخابات را داشت حتما شاهد این بودیم که نمایندگان و اعضای شورای شهر برای حفظ آن به هر طریقی اقدام می کردند.

ذاکری در ادامه با بیان اینکه معتقدم ورزش ما با سیاست گره خورده است، گفت: متاسفانه سیاسیون هر کجا که منافع شخصی، حزبی و گروهی انها تامین شود، ورود می کنند و در بقیه موضوعات امتناع می کنند.

وی با بیان اینکه در مورد فوتسال بانوان به شهردار تذکر جدی خواهم داد، گفت: مردم هم باید بدانند که توان یک عضو شورا در حد نظارت است و در بحث اجرایی نمی تواند دخالت مستقیم داشته باشد.

ذاکری با بیان اینکه متاسفانه شورای رشت هم ترکیب هم سو و یک دستی ندارد، گفت: علاوه بر نگاه انتخاباتی ایرادی دیگری که وجود دارد کم رنگ بودن فوتسال بانوان است و باید این ایراد برطرف شود.

وی افزود: شهرداری رشت نیز باید نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشد.

به هر قیمتی حاضر نیستیم در هر جلسه‌ای شرکت کنیم

این عضو شورا درباره برگزار نشدن دو جلسه شورا که با دستور کار انتخاب تعیین کمیسیون های شورا بود، گفت: در جلسه اول بنده در مشهد بودم و هیچ وقت هم دنبال پست یا گرفتن کمیسیونی نبودم.

ذاکری افزود: در مورد کاندیدا شدنم برای سخنگویی شورا نیز به این علت نامزد شدم که می خواستم بدانم افرادی که با بنده و لیست امید وارد شورا شدند، بین منِ اصلاح طلب و آقای جذب اصولگرا کدام را انتخاب می کنند، که این امر با انتخابشان برای همه مشخص شد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه هیچ چشم‌داشتی به کمیسیون‌ها ندارم، گفت: بیشتر تمایل دارم در کمیسیون‌ها حداقل حضور خود را داشته باشم.

وی ادامه داد: در جلسه دوم هیچ تماسی برای روند مدیریتی شورا گرفته نشد و همین امر باعث میشود که شورا دچار واکنش غیر ارادی خواهد شد.

ذاکری با بیان اینکه شنیده‌ها مبنی بر چینش کمیسیون‌ها بدون توجه به تخصص و جایگاه افراد است، متاسفانه به نظر می‌رسد تصمیمات به نحوی گرفته خواهد شد که منافع مردم و شهر در آن لحاظ نمی شود.

وی افزود: شرکت نکردن در جلسات نشانه ای برای اعضای شورا است که بدانند به هر قیمتی حاضر نیستیم در هر جلسه ای شرکت کنیم و به نظر من حق یک عضو شورا است که با استفاده از ابزار آبستراکسیون راه را نشان دهد تا شاید اعضای شورا به اصلاح و تغییر مثبتی برسند.

ذاکری در پایان تصریح کرد: به احتمال زیاد جلسه آینده شورا برگزار می شود.

/دیار میرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا