آخرین خبرهااستان ها

منصفی رئیس ماند و ترکیب هیأت رئیسه ی شورای شهر لنگرود هم تغییری نکرد / پیام تبریک شهردار لنگرود به رئیس و هیات رئیسه شورا

منصفی

جلسه انتخاب هیأت رئیسه ی شورای اسلامی شهر لنگرود برگزار شد.

روز گذشته جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه ی شورای اسلامی شهر لنگرود با حضور نماینده فرمانداری شهرستان در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه که با رأی گیری اعضاء انجام شد، مهندس غلامرضا منصفی به عنوان رئیس شورای اسلامی، مهندس فرامرز حسن دوست به عنوان نائب رئیس، سرکار خانم لیلا آبچیان لنگرودی به عنوان خزانه دار, سرکار خانم اعظم سیگارودی به عنوان منشی ،دکتر فریدون امین به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان،مهندس بهمن کامکار به عنوان سخنگو و مهرداد زحمتکش بعنوان عضو شورا ی اسلامی شهر لنگرود انتخاب شدند.

سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود در پیامی انتصاب مجدد غلامرضا منصفی به ریاست شورای اسلامی این شهر را تبریک گفت و برای سایر اعضای شورای شهر لنگرود موفقیت روزافزون را آرزو کرد.

در پیام شهردار لنگرود آمده است:

بسمه تعالی

برادر بزرگوار جناب اقای مهندس غلامرضا منصفی

باسلام

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود، تبریک عرض می نمایم.

بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی نویدبخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای رشد و توسعه شهر خواهد بود و مدیریت اثر بخش و توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، بستر مناسبی برای پیشرف شهر لنگرود فراهم خواهد نمود.

اینجانب در پایان مزید توفیقات و تاییدات روز افزون آن برادر ارجمند را برای خدمتگزاری بیشتر از درگاه حضرت سبحان و توفیق جنابعالی در مسیر خدمت به شهروندان لنگرودی را مسالت دارم.

سیدمهدی رجایی

شهردار لنگرود

۱۳ مرداد ۱۳۹۸

/تابناک

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا