آخرین خبرهااستان ها

سیدجلال سید محمدی:دهیاران با وجود کمبودها پشتوانه لازم برای خدمت‌رسانی را ندارند

فرماندار صومعه سرا
فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه دهیاران به عنوان بازوان اجرایی فرمانداران و بخشداران هستند، گفت: دهیاران با وجود کمبودها پشتوانه لازم برای خدمت‌رسانی را ندارند.
به گزارش تدبیر شرق ، سیدجلال سید محمدی ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از دهیاران و شهرداران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: اظهار کرد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی فرمانداران، بخشداران در صف مقدم خدمت به مردم هستند.
وی با بیان اینکه متاسفانه کمبودها و نواقصی که وجود دارد سبب شده دهیاران پشتوانه لازم را نداشته باشند، افزود: با تلاش نمایندگان مجلس امیدواریم جایگاه دهیاران از نظر قانونی تثبیت شود تا در راستای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام و دولت تلاش بیشتری داشته باشند.
سیدمحمدی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا با توجه به فعالیت‌های در حال انجام به کارگاه کار و تلاش تبدیل شده است، تصریح کرد: خوشختانه در همه بخش ها و حوزه ها شهرستان شاهد کار و فعالیت هستیم.
وی به حضور پررنگ شوراها و دهیاران در تمامی برنامه و فعالیت های شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و گفت: اعلام مشکلات توسط دهیاران در حوزه های آب، برق و سایر بخش ها نشاندهنده دغدغه دهیاران و فعالیت آنان است.
سیدمحمدی با بیان اینکه مسئولان شهرستان صومعه سرا در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان تلاش می کنند، افزود: به رغم وجود مشکلات مالی و کمبودها، کار و تلاش و خدمت رسانی و بهره برداری از کمترین امکانات و ظرفیت های در سطح شهرستان قابل مشاهده است.
وی در ادامه با اشاره به تلاش و پیگیری نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس در سطح ملی، بیان کرد: هفته گذشته با حضور در سازمان دهیاری‌ها و شهرداری ها اعتبارات خوبی در این حوزه برای شهرستان جذب شد.
فرماندار صومعه سرا به وجود سه بحران آب شرب، آب کشاورزی و برق در شهرستان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهرستان با این سه مشکل در چالش است که امیدواریم با کمک همه مسئولان به ویژه دهیاران و شوراها مشکلات رفع شود.
/گیلان شهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا