آخرین خبرها

پسرمیترااستاد:نجفی همه اموالش رابه نام دخترش کرده بود ومادرم سراین موضوع با او درگیری داشت

میترااستاد

مهیار پسر ۱۳ ساله میترا استاد درباره اختلاف نجفی با مادرش گفته مادرم به خاطر مال و اموال با نجفی اختلاف داشت تا جایی که می‌دانم او همه اموالش را به نام دخترش کرده بود و مادرم سر این موضوع با او درگیری داشت. من با ازدواج مادرم با نجفی مخالف بودم، اما چند ماه بعد هم به عقد نجفی درآمد. از وقتی به این خانه آمدیم او همیشه با ما زندگی می‌کرد، چون بیکار بود و بیشتر اوقات خانه بود.

مهیار درباره اختلاف نجفی با مادرش هم گفته «مادرم به خاطر مال و اموال با نجفی اختلاف داشت تا جایی که می‌دانم او همه اموالش را به نام دخترش کرده بود و مادرم سر این موضوع با او درگیری داشت.»

  ابعاد دیگری از جزئیات قتل میترا استاد٬ همسر محمد‌علی نجفی شهردار سابق تهران را منتشر کرد.

 به گزارش تدبیر شرق به نقل از مادر میترا استاد نوشته که نوه‌اش «همیشه به ما می‌گفت که میترا با نجفی اختلاف دارند.»

این مادر افزوده «دخترم حتی ساعت ۴ و نیم بامداد سه‌شنبه ۷ خرداد و درست ساعاتی قبل از این‌که به قتل برسد به برادرش پیام داد که تا الآن با نجفی درگیر بوده است.»

وی گفته « من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم.»

 درادامه این گزارش به نقل پسر میترا استاد نوشته «چند روز قبل به این خانه آمدیم. این خانه متعلق به دوست نجفی بود که به مدت یک سال در اختیار ما گذاشته بود تا در آن زندگی کنیم.»

این پسر ۱۳ ساله ادامه داده «نجفی خیلی اخلاقش تند بود و دست بزن داشت. چندین بار قصد کتک زدن مادرم را داشت حتی یکبار خواستم مانعش شوم، اما در این درگیری انگشت دستم شکست.»

به گفته وی «مادرم حدود یک سال و دو ماه قبل با نجفی در حزب آشنا شد. مادرم می‌گفت: من اشتباهی روی صندلی او نشسته بودم و همین موضوع باب آشنایی ما را فراهم کرده بود.»

او ادامه داده که «من با ازدواج آن‌ها مخالف بودم، اما چند ماه بعد هم به عقد نجفی درآمد. از وقتی به این خانه آمدیم او همیشه با ما زندگی می‌کرد، چون بیکار بود و بیشتر اوقات خانه بود.»

مهیار درباره اختلاف نجفی با مادرش هم گفته «مادرم به خاطر مال و اموال با نجفی اختلاف داشت تا جایی که می‌دانم او همه اموالش را به نام دخترش کرده بود و مادرم سر این موضوع با او درگیری داشت.»

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا