آخرین خبرهااستان ها

اختصاص کوپن برای توزیع کالاهای اساسی|اختصاص بودجه جاده چوکام، کمربندی سنگر و کمربندی لشت‌نشاء

در جلسه شورای اداری رشت مطرح شد:

تدبیرشرق/میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: سال ۹۷ به‌رغم تمام فراز و نشیب‌ها درحالی سپری شد که دشمنان این ملت توطئه‌های زیادی را طراحی کرده بودند تا مردم مقابل نظام بایستند که خوشبختانه مردم با مقاومت و ایثار در کنار نظام ماندند و اوج این همبستگی در راهپیمایی۲۲ بهمن کاملا قابل لمس بود.

مومنی زاده خطاب به مدیران افزود: با ارائه بهترین خدمات به مردم باید از آنها قدردانی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری ۳۳ جلسه کارگروه اشتغال در سال گذشته اظهار کرد: دستاورد این جلسات اعطای ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی با فرصت شغلی ۷۵۰ نفر و همچنین پرداخت ۳۶ میلیارد تومان در بخش فراگیر با ایجاد فرصت شغلی برای ۳۶۷ نفر بوده است.

فرماندار شهرستان رشت اظهار کرد: ۱۱۳ طرح بوم‌گردی نیز مصوب شد که ۹۰ مورد، موافقت اصولی دریافت کردند و به ۶۰ مورد نیز تسهیلات پرداخت شد و تنها ۲ طرح به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت: سال گذشته شهرستان رشت ۶۵۱ پروژه عمرانی با میزان اعتبار ۹۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مومنی‌زاده به سیل ابتدای سال جاری در کشور اشاره کرد و گفت: از سوی شهرستان رشت، ۳۱ میلیون تومان کمک نقدی از ادارات،۷ کامیون مواد ضروری، ۲۳۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد و ۱۶۵ میلیون تومان کالا از سوی شرکت شهرک های صنعتی شهرستان رشت به استانهای سیل زده ارسال شد.

اختصاص کوپن و کالابرگ الکترونیکی برای توزیع کالاهای اساسی

به گزارش دیارمیرزا، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در این جلسه با اشاره به اقدامات آمریکا در سال جدید اظهار کرد: بعد از تروریستی اعلام شدن سپاه، اهداف آمریکایی‌ها نقش بر اب شد و محبوبیت سپاه در داخل بیشتر شده است.

وی افزود: امریکا می‌خواهد فروش نفت ایران را به صفر برساند که با کمک همسایگان چنین اتفاقی نخواهد افتاد!

نماینده رشت با اشاره به بودجه سال ۹۸ اظهار کرد: در بودجه سال ۹۸ به دولت اجازه دادیم که ۱۴ میلیارد دلار با نرخ ۴۲۰۰ کالاهای اساسی را با نرخ پایین به دست مردم برساند.

کوچکی نژاد افزود: سال ۹۷ هم چنین اقدامی صورت گرفت اما متاسفانه سود به جیب دلالان واریز شد و اکنون برای جلوگیری از این مسئله دولت، کوپن و کالابرگ الکترونیکی را در نظر دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته در بخش راه‌های روستایی شهرستان رشت شاخص‌های بیشتری نسبت به شهرستان های دیگر دارد. قبل از سال توانستیم ۳ هزار تن قیر رایگان سهمیه شهرستان رشت را به تصویب برسانیم تا تمام مسیرها اسفالت شود.

کوچکی نژاد از افزایش ردیف بودجه برخی دستگاه‌ها خبرداد و اظهار کرد: برای دانشگاه علوم دریایی سپاه که در گذشته بودجه نداشت ردیف بودجه تعریف شده است. همچنین بودجه پارک علم و فناوری، دانشگاه گیلان، دانشکده پرستاری، موسسه تحقیقات برنج افزایش یافته است.

وی ادامه داد:جاده چوکام کددار شد که ۶ میلیارد تومان بودجه به آن تعلق گرفته است و همچنین برای کمربندی سنگر ۵ میلیارد تومان و کمربندی لشت نشاء نیز ۵ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا