آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

آقای صداوسیما! در باره حذف «۹۰» شفاف‌سازی کنید

عادل

ماجرای حذف برنامه «نود» از صداوسیما، مدتی است که نقل محافل عمومی است و به یکی از دغدغه‌های بخشی از جوانان علاقه‌مند به ورزش تبدیل شده است.

اگرچه برخی مدافعان عادل فردوسی‌پور نیز قبول دارند که این برنامه خطاهایی داشت و در مواردی می‌توانست بهتر عمل کند، اما همچنان حذف این برنامه پرسابقه، محل سؤال جدی است.

آقای صداوسیما! در باره حذف «۹۰» شفاف‌سازی کنید

می‌دانید مدت‌ها بود که گفته می‌شد در تعامل مسئولان تلویزیون با برنامه «نود»، گاهی نوعی تهیه‌کننده‌سالاری حاکم شده بود و عادل فردوسی‌پور به پشتوانه آن که ستاره تلویزیون بود، گاهی از جایگاه یک تهیه‌کننده خارج می‌شد و در برخی موارد مدیران شبکه را تحت‌فشار قرار می‌داد. اگرچه هدف، توجیه وضعیت سابق نیست، اما باید در نظر داشت که درباره حذف «نود» از آنتن، شفاف‌سازی از سوی مسئولان سیما انجام نشد.

در نظر بگیرید برنامه پرمخاطبی که به گواه برنامه‌سازان تلویزیونی، کاملاً حرفه‌ای محسوب می‌شد و همزمان به شدت مورد علاقه مردم بود، به یک باره از چرخ تولید کنار گذاشته شد و هیچ دلیل روشنی برای این اتفاق ارائه نشد.به نظر می‌رسد این وظیفه علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیماست که در برابر  شایعات مطرح شده در پی حذف «نود» ،از سازمان تحت امر خود دفاع  و نزد افکار عمومی، در این باره شفاف‌سازی کند.

/روزنامه خراسان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا