آخرین خبرهاریپورتاژ آگهی

جزیره کیش، مقصدی مناسب برای زمستان

جزیره کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر جنوب ایران و از لاکچری‎ترین مقاصد سفر در کشورمان است. همچنین کیش یک مقصد مناسب برای سفرهای زمستانی است.

آب و هوای گرم جزیره این جزیره در زمستان معتدل می‎شود و محیطی دنج و آرامش بخش را برای سفر ایجاد می‎کند. سفر به جزیره کیش در زمستان ممکن است به دلیل شرایط آب‎وهوایی کمی گران‎تر از همین سفر در تابستان باشد اما برای خیلی‎ از افراد تحمل کردن هوای گرم این جزیره در تابستان امکان پذیر نیست بنابراین ترجیج می‎دهند با هزینه کمی بیشتر در زمستان این سفر را تجربه کنند.

یکی از مزایای سفر به کیش امکان اقامت در هتل‎های لوکس و لاکچری است. هتل‎های ۵ ستاره‎ای که بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار شما قرار می‎دهند. تورهای کیش گزینه‎های زیادی برای اقامت پیش روی شما می‎گذارند اما تور کیش در هتل داریوش یکی از بهترین این گزینه‎هاست. هتل ۵ ستاره داریوش یکی از زیباترین هتل‎های جزیره است. این هتل در معماری خود از نماد تخت جمشید استفاده کرده است.

جزیره کیش هتل داریوش

از مزایای این هتل باید به نزدیکی به بازارها و مراکز خریدی مانند بازار پردیس اشاره کرد. این هتل همچنین در مسیر دوچرخه سواری قرار گرفته است. شما می‎توانید از هتل دوچرخه تهیه کنید و در طول سفر خود با استفاده از آن به گردش در جزیره کیش بپردازید.

هتل داریوش بدون شک محبوب‎ترین و پرآوازه‎ترین هتل کیش است. این هتل چشم‎اندازی زیبا به خلیج فارس دارد. این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۶۸ اتاق می‎باشد.

همچنین سوئیت‎هایی در هتل داریوش وجود دارد که شما می‎توانید این سوئیت‎ها را نیز برای اقامت انتخاب کنید. از امکانات هتل داریوش می‎توان به پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، کافی‎شاپ، رستوران، سالن همایش، ماساژ تایلندی، زمین تنیس، استخر ویژه آقایان، اینترنت در لابی و اتاق، روم سرویس، پذیرش ۲۴ساعته،خشکشویی، خدمات ترانسفر و… اشاره کرد.

تور کیش در هتل کوروش

یکی دیگر از هتل‎های لوکس و لاکچری دیگر جزیره کیش، هتل کوروش می‌‎باشد. تور کیش در هتل کوروش یکی از بهترین تورهای جزیره خواهد بود زیرا هتل کوروش دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی برای مسافران است. این هتل نوساز که در سال ۹۷ تاسیس شده است دارای ۱۶طبقه و ۱۹۸ اتاق و سوئیت لوکس می‎باشد. این هتل به مراکز تجاری و تفریحی  جزیره دسترسی خوبی دارد. از دیگر مزایای این هتل باید به وجود پرسنلی مجرب اشاره کرد. این پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند و بر اساس استانداردهای جهانی هتل‎داری آموزش دیده‎اند. از امکانات هتل کوروش می‎ توان به  رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، چای‎ساز، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، پاور سوئیچ، سیستم اطفا حریق و… اشاره کرد.

کیش به‎عنوان  یکی از سفرهای گران‎قیمت داخلی شناخت می‎شود. این گرانی به خاطر وجود تفریحات گران‎قیمت، رستوران‎ها و هتل‎های لاکچری می‎باشد. اما برای بسیاری از افراد  با اینکه دوست دارند به این جزیره زیبا سفر کنند قیمت تور کیش برایشان مشکل‎ساز است. این افراد می‎توانند در هتل‎های ارزان‎قیمت اقامت کنند و یا با پروازهای چارتر و تورهای لحظه آخری به کیش سفر کنند. این راهکارهایی است که هزینه سفر شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا