آخرین خبرهااستان ها

برخوردی قاطع با برهم زنندگان تعادل بازار می کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: با محتکران و بر هم زنندگان تعادل بازار، برخوردی قاطع و محکم می کنیم.

تدبیرشرق/سید محمد احمدی عصر یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان در رشت، وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی را مطلوب دانست و با اشاره به ذخیره سازی مصرف چهار ماه گندم در گیلان افزود: حفظ تعادل بازار از جمله اولویت های مهم استان به شمار می رود .
وی تعزیرات را پشتوانه و بازوان دولت دانست و با بیان اینکه باید به صورت هماهنگ با متخلفان برخورد کنیم، اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و با همکاری یکدیگر از این دوران با کمترین هزینه عبور کنیم.
معاون استاندار گیلان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بازار دچار شک شود، بر لزوم نظارت و سرکشی مستمر از بازار با حضور تمامی دستگاه های متولی تاکید کرد .
وی با بیان اینکه نظارت ها نباید موجب التهاب در بازار شود ، اضافه کرد: در بازرسی ها تنها به دنبال تخلف نیستیم بلکه می توانیم با ارشاد و راهنمایی در کنار بازار باشیم .
احمدی همچنین بر ضرورت نظارت دقیق ، شناسایی و برخورد با افراد سودجو در بازار تاکید کرد و گفت: این دوران اقتصادی، دوران گذر است و باید با تدبیر در جهت حفظ تعادل بازار تلاش کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا