آخرین خبرهااستان ها

رئیس جدید هیات گلف گیلان مشخص شد

انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان عصر سه شنبه در رشت برگزار شد و برای معرفی رئیس جدید، انتخابات به دور دوم کشیده و سرانجام مسعود پورگل به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

تدبیرشرق/در انتخابات ریاست هیات گلف گیلان که با حضور بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل و سایر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان در رشت برگزار شد، مسعود پورگل و محسن پاسبان به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

در جریان انتخابان این هیات و در پایان رای گیری، محسن پاسبان هشت رای و مسعود پورگل هفت رای کسب کردند و دو نفر از اعضای مجمع انتخابات نیز رای سفید دادند که با توجه به نرسیدن به حدنصاب، برای تعیین رئیس جدید هیات گلف گیلان، انتخابات به دور دوم کشیده شد که در نهایت؛ مسعود پورگل ۹ رای و محسن پاسبان هشت رای کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جریان این انتخابات گفت: باید تحرک خاصی در این هیات ایجاد شود و با انتخاب رئیس جدید این رشته نیز رشد ویژه ای داشته باشد.

مریم بخشی افزود: هم اینک فعالیت در این رشته به دلیل نداشتن رئیس هیات کمرنگ بود اما امیدواریم که با برگزاری انتخابات، شاهد رشد چشمگیر این رشته زیبا در گیلان باشیم.

مسعود پورگل که به عنوان رئیس جدید هیات گلف استان گیلان انتختاب شده، پیش از این به مدت سه ماه به عنوان سرپرست در این هیات فعالیت داشت و ریاست اداره های ورزش و جوانان بندر انزلی، فومن و رضوانشهر را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا