تدبیر ورزشی

۴ والیبالیست ارومیه ای در ترکیب تیم ملی نوجوانان قرار دارند

رامین امید باراندوزی روز چهارشنبه در اظهار کرد و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: سهیل مسعود در پست پاسور، کمیل اکبری و امیرحسین همتی در پست دریافت کننده قدرتی و بردیا سعادت در پست قطر پاسور، چهار بازیکن ارومیه ای حاضر در اردوی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی قاره آسیا می باشند.
وی گفته بود: کاریل داداش آده و عرفان حق دیدگاهی، ۲ بازیکن نوجوان ارومیه ای نیز تا انتهاء فاز چهارم در ترکیب تیم ملی قرار داشتند ولی با صلاح دید کادر فنی از فهرست پایانی خط خوردند.
وی اضافه کرد: دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۱۸ نوجوانان زیر ۱۸ سال قاره آسیا قرار هست از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار گردد و علاوه بر چهار بازیکن ارومیه ای یاشار جوادی یکی از مربیان جوان و آینده دار ارومیه ای نیز در این رقابت ها حاضر خواهد بود.
باراندوزی اظهار کرد: حضور ۲ بازیکن، یک مربی و یک آنالیزور در ترکیب تیم ملی جوانان، ۶ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان، یک بازیکن در تیم ملی جوانان دخترهای و سرمربیگری تیم ملی (ب) قسمت ارومیه ای ها از والیبال ایران هست.

والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره کهن قاره آسیا که ۶ عنوان آن از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ به طور پیاپی حاصله هست، عنوان پرافتخارترین کشور رقابت های قهرمانی قاره آسیا را در پرونده کاری دارد.
چهار تیم برتر این رقابت ها سهمیه رقابت های جهانی سال ۲۰۱۹ را به دست می آورند؛ سال گذشته تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد مقام چهارمی قاره آسیا و قهرمانی جهان را کسب کرد که امید می رود سال کنونی با کوشش کادر فنی و بازیکنان هر ۲ کاپ طلایی قاره آسیا و جهان نصیب ملی پوشان کشورمان گردد.

۷۱۵۶ /۳۰۷۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا