آخرین خبرها

راهیابی دو اثر از تولیدات رادیو جهان بین به مسابقه رادیویی تلویزیونی ABU

راهیابی دو اثر از تولیدات رادیو جهان بین به مسابقه رادیویی تلویزیونی ABU

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری – دو اثر رادیویی از تولیدات صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری به مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه (ABU) راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان :در بخش مستند نمایشی برنامه «جواهر ایل» به تهیه کنندگی زهرا اردستانی و در بخش چشم انداز برنامه «کِرکِرَک شُووَندی، هر چی دارید بِوَندید» به تهیه کنندگی فاطمه رفیعی، هر دو از تولیدات رادیو جهان بین به جشنواره رادیویی تلویزیونی ABU راه پیدا کردند.
مستند «جواهر ایل» به موضوع معرفی نژاد اسب دره شوری از اسب های اصیل استان می پردازد و در برنامه رادیویی «کِرکِرَک شُووندی، هر چی دارید بِوَندید» یکی از سنت های قدیمی شب عید بین نوجوانان و پسر بچه ها که هنوز در شهر جونقان استان چهارمحال و بختیاری رایج است، معرفی می شود.
مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون های ABU از معتبرترین رقابت ها در صنعت رادیو و تلویزیون در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و همزمان با تأسیس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه در سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از این مسابقه حمایت، تشویق و ارتقای تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی کشورهای عضو این اتحادیه است.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا