آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

دکتر علی جعفری رئیس جدید هیات اسکواش لاهیجان/ تجلیل از قهرمانان تیم ملی و اعلام اسپانسر جدید تیمهای گیلانی

هیات اسکواش لاهیجان

صبح امروز همزمان با دور سوم  دور برگشت رقابت های لیگ برتر اسکواش کشور که در سالن یادگار امام رشت برگزار شد طی جلسه ای ، دکتر علی جعفری پزشک شاخص متخصص زیبایی  به عنوان رییس جدید هیات اسکواش شهرستان لاهیجان معرفی شد .

در این مراسم فرهام زاهد و رضا رسولی از اعضای شورای شهر رشت نیز حضور داشتند . همچنین در این مراسم از قهرمانان تیم ملی اسکواش تیم ملی ایران تجلیل شد.
گفتنی است قهرمانان گیلانی در سال جدید با لباس منقش به لوگو ی برند 《ارکید 》 در مسابقات لیگ برتر بازی خواهند کرد.
همچنین تیم باشگاهی میرزا کوچک خان گیلان از این پس با نام تیم باشگاهی دکتر علی جعفری در لیگ برتر اسکواش ایران شرکت می کند.

در ابتدای این معارفه ،فرمند رییس هیات اسکواش گیلان  اظهار کرد : از اینکه ورزش اسکواش در سطح استان معرفی می شود و این ورزش در گیلان توسعه پیدا میکند خوشحال هستم .
وی همچنین از سومین دور از مسابقات لیگ برتر اسکواش با حمایت مالی برند ارکید دکتر علی جعفری خبر داد.

دکتر ابوالفضل صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان نیز با تشکر از مسئولین شورای شهر رشت و دکتر جعفری گفت : ایشان قبول زحمت فرمودند که به ورزش اسکواش در لاهیجان کمک و آن را فعال کنند . با شناختی که از ایشان دارم به قول های خود عمل میکنند و موفقیت کاری دکتر جعفری دلیل خوبی است که در ورزش هم موفق خواهند بود .

در ادامه اکبرزاده دبیر هیات اسکواش لاهیجان گفت : طی جلسه ای که با سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش داشتیم به نتایج مثبتی رسیدیم و حمایت از تیم ملی و تیم بانوان هنرمند که خانم ها حدیث فولادوند ، هانیه توسلی ، لاله اسکندری، مارال فرجاد و شبنم فرشاد جو از بازیکنان آن هستند به برند بهداشتی و آرایشی دکتر جعفری واگذار شده است .

همچنین دکتر علی جعفری هدف هیات اسکواش لاهیجان را معرفی این رشته به مردم لاهیجان ، جذب بازیکنان با استعداد و افراد فعال در این رشته  بیان کرد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا