آخرین خبرها

افتخارآفرینی ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در مسابقات دانشگاه های منطقه۶ ورزش کشور‎

افتخارآفرینی ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در مسابقات دانشگاه های منطقه۶ ورزش کشور‎

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، در مسابقات دوومیدانی پسران که با حضور ۶ تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان و اردکان در ۱۷ رشته در یزد برگزار شد، فرشید سهرابی در ۵۰۰۰ متر مقام اول و در۱۵۰۰ متر مقام دوم ، رضا بوگری در۱۰۰۰۰ متر مقام دوم و در ۵۰۰۰ متر مقام سوم، سجاد سعیدی در ۴۰۰ متر با مانع مقام سوم، ساسان صادقی در پرتاب نیزه مقام سوم، در۴ در ۴۰۰ مترتیمی دانشگاه شهرکرد مقام سوم را کسب کرد.

درمسابقات کشتی که با حضور ۶ تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان و هنر اصفهان در دو بخش آزاد و فرنگی در اصفهان برگزار شد، در کشتی آزاد وزن ۷۴کیلوگرم حمید غلامی مقام اول، محمد شکرالهی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقام اول، میثم زمانی در وزن۶۵ کیلوگرم مقام دوم، خسرو سلیمی در وزن ۶۱ کیلوگرم مقام سوم و در کشتی فرنگی امیرحسین جعفریان دروزن ۶۳ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند.

در مسابقات کاراته پسران که با حضور ۵ تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان در دو بخش کاتا و کمیته در اصفهان برگزار شد، نوید خسروی مقام دوم کمیته و امیر شکوه مقام سوم کاتا را کسب کردند.

در مسابقات تکواندو دختران که با حضور ۶ تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان و هنر اصفهان در کاشان برگزار شد در وزن ۶۷- خانم فرزانه احمدی مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است، مسابقات دور انتخابی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در ۱۰ منطقه برگزار می شود و تیم ها و نفرات برتر به المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز در تیرماه سال ۱۳۹۷ اعزام می شوند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا