آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

شکست سپیدرود در روزی که صادقی به هیچ شوتی نه نگفت

به گزارش تدبیرشرق از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال تهران و سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این بازی ایمان صادقی، هادی موسوی، میثم فردوسی، پویا نزهتی (علی رضا کوشکی)، حسین کعبی، حسین ابراهیمی (رضا کاردوست)، میعاد یزدانی، محمدرضا مهدوی، میلاد قربانزاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی (عماد میرجوان) برای سپیدرود به میدان رفتند.

سیدحسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری)، سرور جپاروف (بهنام برزای)، علی قربانی (ماما تیام) برای استقلال بازی کردند.

استقلال تهران از ابتدای بازی با حملات پیاپی خود دروازه سپیدرود را تهدید کرد حتی در همان دقایق ابتدایی بازی و بر روی یک خروج اشتباه از ایمان صادقی، تیرک دروازه سپیدرود را به لرزه درآورد.

در ادامه بازی کندی مدافعان وسط سپیدرود خصوصا علیرضا نورمحمدی کاملا مشهود بود و پاس های عمقی بازیکنان استقلال بدون هیچ مشکلی به مهاجمان این تیم می‌رسید حتی در دقیقه ۷ بازی و روی اشتباه محرز علیرضا نورمحمدی، علی قربانی در مصاف تک به تک با دروازه بان رسید که شوت قربانی با خوش شانسی به صادقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

صادقی اشتباهات خود در این فصل و بازی تکمیل کرد و در دقیقه ۱۴ بازی شوت فرشید اسماعیلی از فاصله دور در حالی که قدرت زیادی نداشت وارد دروازه سپیدرود شد.

از محدود حملات سپیدرود بر روی دروازه استقلال شوت پرقدرت میعاد یزدانی بازیکن سپیدرود در دقیقه ۲۷ بازی بود که سیدمحمد حسینی برخلاف همتای خود این شوت را به بیرون زد.

هر کرنر و ارسال بازیکنان استقلال با خروج های اشتباه ایمان صادقی روبرو بود اما سپیدرود با خوش شناسی و بی دقتی مهاجمان استقلال گلی را دریافت نکرد و نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی نیز استقلال همچنان سراسر حمله بود و در دقیقه ۶۴ بازی شوت امید ابراهیمی از روی ضربات ایستگاهی و در حالی که شاید هر دروازه بانی در لیگ برتر این توپ را دفع می کرد وارد دروازه سپیدرود شد تا شاهکارهای ایمان صادقی در این بازی کامل شود!!!

سپیدرود که چیزی برای از دست دادن نداشت کمی جلو کشید اما نفوذ در عمق جابر انصاری در حالی که مدافعان سپیدرود بر روی یک خط ایستاده بودند، وی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا ضربه ی دیدنی او از بالای سر ایمان صادقی بیرون آمده راهی دروازه سپیدرود شود و این گل آب سردی را بر روی هواداران پرشور سپیدرود رشت ریخت.

تعویض های علی کریمی نیز برای سپیدرود نتیجه ای نداشت تا بازی با همان نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان برسد تا سپیدرود خطر سقوط به لیگ دسته اول را بیش از پیش حس کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا