آخرین خبرهااستان ها

معاون وزیر صنعت در گیلان نوسازی ۲۴۴ هزار خودرو تا سه سال آینده / برای کسب‌وکارهای نوین ۱۰ هزار شغل جدید برنامه‌ریزی‌شده

به گزارش تدبیرشرق به نقل از فارس، سید محمود نوابی نوسازی ناوگان سنگین حمل‌ونقل را از ابر پروژه‌های مدنظر وزارت خانه دانست و اظهار کرد: نوسازی خودروهایی که ۷۰ سال عمر داشته و در جاده‌ها در حال تردد هستند جزو برنامه‌های این وزارت خانه است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۴ هزار خودرو ظرف سه سال آینده بازسازی می‌شوند گفت: طی این مدت در هرسال ۸۰ هزار خودرو بهسازی و نوسازی شده و وارد ناوگان می‌شوند و اشتغالی که برای سال آینده هدف‌گذاری شده برای ۵۳۰ هزار نفر است.

رئیس حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور بیان کرد: برای شرکت‌های حوزه صادرات و موضوعی بزرگ و متوسط ۴۰ هزار شغل برنامه‌ریزی‌شده است.

نوابی با اشاره به اینکه برای کسب‌وکارهای نوین ۱۰ هزار شغل جدید برنامه‌ریزی‌شده است تصریح کرد: برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی ۳۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانکی پیش‌بینی‌شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای نوسازی و بازسازی واحدها و صنوف تولیدی روش‌های متنوعی مدنظر است افزود: برای سرمایه در گردش ۱۲ و نیم میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 رئیس حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور با اذعان به اینکه امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از تسهیلات بانکی استفاده کردند بیان کرد: با نظر استاندار در کارگروه استانی تصمیم‌گیری شد که این تسهیلات به واحدهایی تعلق بگیرد که توانایی بازگشت به بازار و واردکردن جنس را داشته باشند.

نوابی افزود: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور حمایت پولی و اعتباری از واحدها ندارد و تنها کار حمایتی و مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه را بر عهده دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا