آخرین خبرهااستان ها

شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرانزلی : در چهارمین روز از ایام الله مبارک فجر ۲۶ پروژه عمران شهری که توسط شهرداری بندرانزلی اجرا شد با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان و جمعی از مردم و مسئولین اجرایی بصورت همزمان و نمادین در بوستان خیابان شهید دستغیب این شهر به بهره برداری رسید.

میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به سوابق فرهنگی و تاریخی شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: چنانچه سوابق بندرانزلی را به لحاظ آثار تمدن و مدرنیسم مورد بررسی قرار دهیم بیشترین مصادیق آن را در شهر بندرانزلی خواهیم یافت.
وی سابقه طولانی در امور گمرک ، کشتیرانی ، شیلات و بندر را از جمله این مصادیق دانست و افزود: موقعیت شهر بندرانزلی متمایز از سایر شهرستانهای استان گیلان است از این جهت که قریب به ۱۲۰ هزار نفر از حدود ۱۴۰ هزار نفر مردم شهرستان در شهر سکونت دارند و از این جهت شهر بندرانزلی پرتراکم ترین شهر استان است و چنانچه بخواهیم از نظر توسعه زیر ساختها و زیربناها و خدمات عمران شهری ، شهر را متحول کنیم شهرستان را متحول خواهیم کرد.

فرماندار بندرانزلی از کلیه مدیران و مسئولانی که در همه ادوار به این شهر خدمت کرده اند به ویژه شهردار و شورای اسلامی قبلی این شهر تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: شهری که اولین شهرداری در آن تاسیس شده استحقاق بیشتری برای توسعه دارد.

مومنی زاده به اساسی ترین نیازمندیهای شهر اشاره و اظهار داشت: با توجه به وجود موانع ، محدودیتها و مشکلات فراوان در مسیر خدمت شهرداری و شورای شهر از تلاشها و پیگیریهای آنان تشکر می کنم و خود را موظف به حمایت از شورای شهر و شهردار در جهت خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر می دانم.

فرماندار بندرانزلی در ادامه نقش احیای تالاب ، تسریع در روند اجرای کمربندی شهر و بازسازی و نوسازی ساختمانهای قدیمی میراثی در مرکز شهر را در توسعه و عمران شهر بسیار تاثیرگذار دانست و افزود : اداره کل حفاظت محیط زیست ، اداره کل راه و شهرسازی ، شرکت راه سازی شمال و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باید پروژه های فوق را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

فرماندار بندرانزلی در پایان رمز موفقیت در خدمت شایسته به مردم را تعامل و همگرایی و پرهیز از حواشی دانست و گفت: از فرد ، فرد اعضای شورای شهر ، شهردار ، معاونین ،مدیران ،مسئولان واحدها و دوایر ، کارکنان و کارگران شهرداری انتظار دارم در سایه تعامل و با عزم و اراده جمعی در جهت خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر تلاش کنند و از حاشیه سازی پرهیز کنند و به حاشیه سازان و حاشیه پردازان نیز توجه نکنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا