آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر: مسئولان باید خود را خادم ملت ایران بدانند/ما مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنیم تا بتوانیم سخنان،انتقادات و گلایه‌های آنان را بشنویم

مصطفی سالاری صبح امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر در گلزار شهدای رشت ضمن تبریک فرارسیدن این ایام اظهار داشت: انقلاب اسلامی به‌وقوع پیوست تا استقلال، آزادی و جمهوریت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از تسنیم استاندار گیلان انقلاب اسلامی را عامل عزت ملت ایران دانست و عنوان داشت: آرمان‌های انقلاب اسلامی هویت ملی ما هستند و شهدای بسیاری جان خود را فدا کردند تا ملت ایران بتواند استقلال خود را به‌دست بیاورند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر لزوم صیانت از استقلال ملت ایران خاطرنشان کرد: مردم در سال ۵۷ خون خود را دادند تا بتوانند آزادی از دست رفته خود را پس گرفته و خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین کنند.

سالاری با بیان اینکه امروز مسئولان باید شنونده سخنان مردم باشند تصریح کرد: همه ما مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنیم تا بتوانیم سخنان، انتقادات و گلایه‌های آنان را بشنویم زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید خودشان را از مردم دور کنند ابراز داشت: اینکه مدیران بی‌جهت خودشان را از مردم دور کرده و با آن فاصله داشته باشند با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی همخوانی ندارد.

استاندار گیلان با اعلام اینکه مردم در سال ۵۷ جمهوریت و اسلامیت را با هم پذیرفتند خاطرنشان کرد:اگر امروز همه به‌خوبی از جمهوریت نظام صیانت کنند، اسلامیت هم روز به روز در جامعه بیشتر می‌شود‌.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه استقلال‌خواهی ملت ایران صرفاً در تصمیم‌گیری خلاصه نمی‌شود گفت: به‌دست آوردن استقلال فرهنگی نیازمند تلاش بیشتر در حوزه فرهنگ است و به‌دست آوردن استقلال اقتصادی تنها با تلاش جدی برای توسعه کشور محقق می‌شود.

سالاری با اعلام اینکه مسئولان باید خود را خادم ملت ایران بدانند تصریح کرد: ملت ایران همواره از آرمان‌های انقلابش پاسداری می‌کند و ما هیچ تفکیکی میان مردم قائل نبوده و تمام آن‌ها را انقلابی می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تجدیدبیعت با آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب تلنگری باشد تا اگر گاهی آرمان‌های انقلاب را فراموش کردیم دوباره به خودمان بیاییم و در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا