آخرین خبرها

نقش رسانه های جمعی در تببین انقلاب اسلامی بسیار موثر است

نقش رسانه های جمعی در تببین انقلاب اسلامی بسیار موثر است

استان‌ها > کردستان – مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش رسانه های جمعی در تببین انقلاب اسلامی بسیار موثر است و امروزه رسانه های کردستان برای کمک به توسعه استان نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ابوالقاسم امان اللهی در نشست خبری تبیین برنامه های دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تلاش برای توسعه استان کردستان یکی از رسالت های اصلی همه ماست و همه باید در این مسیر حضور داشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: انقلاب اسلامی به لحاظ عقیدتی و فرهنگی یک انقلاب ارزشی بود و نگاه به اسلام ناب محمدی دارد.
امان اللهی بیان کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای مقابله با نظام اسلامی دریغ نکرده است و هر کدام از حوادثی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیش آمد برای هر انقلاب دیگری پیش می آمد از بین می رفت ولی نظام اسلامی ما با تکیه بر توان مردم روز پای خود ایستاده و امروز به این درجه از اعتبار رسیده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی است، اظهار داشت: به دلیل همین ویژگی هاست که علیرغم تمامی توطئه های صورت گرفته همچنان نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شبکه کردستان، افزود: شبکه کردستان در چهار بخش صدا، سیما، خبر و فضای مجازی ویژه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است و بر اساس زمانبندی های صورت گرفته این ویژه برنامه ها پخش می شود.
امان الهی تصریح کرد: در مجموع در بخش رادیو بیش از دو هزار و ۴۶۰ دقیقه در رادیو برنامه داریم که علاوه بر این برنامه های تخصصی، برنامه های روتین رادیو نیز با رنگ و بویی مرتبط با دهه مبارک فجر پخش می شود.
وی در ادامه گفت: سرکوتنی نور و روز شمار انقلاب دو برنامه دیگر بخش رادیوی شبکه کردستان است که در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از رادیو کردستان پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بخش خبر، بیان کرد: یک بسته مستندی به نام ۴۰ خدمت داریم که ویژه برنامه ۴۰ سال انقلاب اسلامی است.
امان الهی اظهار داشت: جنگ رادیو انقلاب در قالب ۱۰ برنامه ۱۲۰ دقیقه ای هر برنامه با محوریت یک شهرستان تهیه و پخش می شود و سعی داریم که این برنامه با قالبی شاد و با نشاط روی آنتن برود.
وی عنوان کرد: ما تنها استانی هستیم که بیشترین پوشش دیجیتالی را در شبکه های استان داریم و در حال حاضر ۲۵۶ شهر و روستا از شبکه دیجیتالی برخوردار هستند و ان شاالله در ۱۰۲ ایستگاه دیگر در روستاهای استان شبکه دیجیتالی خواهیم داشت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه خاطر نشان کرد: در بهار سال آینده فرستنده پر قدرت وزانه بانه را خواهیم داشت که نزدیک ۷۰ میلیارد ریال هزینه آن بوده است.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا