استان هااقتصادی

جنابی: لایحه بودجه به موقع ارائه شد؛ از شهرداری قدردانی میکنیم

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، مهندس جنابی با اعلام این خبر افزود : بودجه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری و سازمانهای وابسته در بیست و نهمین جلسه شورای شهر ، توسط مهندس مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، تقدیم شورای شهر شد.

مهندس فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان در رابطه با بودجه پیشنهادی شهرداری اظهار داشت : لایحه بودجه شهرداری و سازمانهای وابسته برای سال مالی ۹۷ جمعاً به مبلغ ۸۴۱/۸۴۶/۳۱۰/۰۰۰ میلیارد ریال و با ۷۸ درصد افزایش نسبت به بودجه سال ۹۶ تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه بودجه شهرداری ، اظهار امیدواری نمود این افزایش دلایل توجیهی لازم را داشته و متناسب با بودجه بتوانیم اقدامات چشمگیری در زمینه های عمرانی و خدماتی داشته باشیم.

وی افزود : در بودجه پیشنهادی شهرداری لاهیجان مبلغ ۲۴۷/۷۵۷/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال اعتبارات جاری و مبلغ ۵۲۲/۲۴۳/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی پیش بینی و لحاظ گردیده است .

وی اعتبارات سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان را ۶۴/۷۶۶/۳۱۰/۰۰۰ میلیارد ریال و اعتبارات پیش بینی شده سازمان حمل و نقل را ۷/۰۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال عنوان نمود.

رئیس شورای شهر گفت : هر سال لایحه بودجه در راستای ماده ۶۷ قانون و مواد ۲۸ و ۲۵ و ۲۴ آیین نامه مالی شهرداری ها ، توسط شهرداری تهیه و برای تصویب به شورای شهرتقدیم می شود و شورای شهر نیز در مدت زمان قانونی خود این لایحه را بررسی و تصویب می نماید.
وی با اشاره به تحویل به موقع بودجه سال ۹۷ شهرداری لاهیجان به شورای شهر گفت: با وجود بارش برف شدید و تلاش های فراوان در ستاد مدیریت بحران، لایحه بودجه به موقع برای تصویب به شورای شهر ارائه شد.

وی افزود : از این اقدام شهرداری تقدیر می کنیم و امیدواریم اعضای شورا نیز در زمان مقتضی و طبق برنامه بودجه را مورد بررسی قرار دهند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا