آخرین خبرهااستان هااسلایدر

در نشست با موسسان شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت تاکید شد؛ حمایت همه جانبه فرماندار رشت از تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت/تعاونی توسعه و عمران شهرستان رقیب بخش خصوصی نیست/ فرمانداری با بیش از ۲۸۰ دهیاری از شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت حمایت می‌کند

به گزارش تدبیرشرق جلسه موسسان شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت با فرماندار این شهرستان سید محمد احمدی صبح امروز نهم بهمن ماه با هماهنگی  و دعوت مهندس لقمانی رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت برگزار شد.

برخی از موسسان این شرکت در دیدار با فرماندار رشت ‌ضمن ارایه آخرین گزارشات تشکیل این شرکت مواردی مانند درخواست تقاضای همکاری فرمانداری و بخشداری ها با این شرکت برای برگزاری انتخابات مرحله اول و‌ حمایت معنوی و تشویق و اعتماد سازی برای مردم جهت سهامداری این شرکت  را عنوان کردند.

آنها همچنین خواستار همکاری رسانه ها از جمله صدا و سیما  و نظارت عالیه و پشتیبانی فرمانداری بعد از ثبت این شرکت شدند.‌پس صحبت های موسسان٬ احمدی فرماندار شهرستان رشت به موارد مورد نظر خود اشاره کرد. ‌

فرماندار رشت بیان کرد: آنگونه که در جریان قرار گرفتم اعضای حاضر و فعال فعلی با لیست موسسان قبلی تفاوت دارند و این صلاح نیست که عده ای با دل و جان کار کنند و نام عده دیگری باشد . او از آقای لقمانی تقاضا کرد تا سریعا نسبت به صدور ابلاغ برای موسسان واقعی این شرکت اقدام کند.

فرماندار شهرستان  که فقط از ضمیر ما برای شرکت توسعه و عمران استفاده می کرد  ادامه داد: من مصمم هستم این کار به نتیجه برسد و هر کمک لازمی را انجام می دهم .

او ادامه داد: اگر شما زودتر به ۴۶۰۰ نفر برسید من فورا با برگزاری جلسه با بخشداران و دهیااران، زمین برگزاری انتخابات مرحله اول را فراهم می کنم .

فرماندار رشت اظهار کرد:  تعاونی توسعه و عمران شهرستان رقیب بخش خصوصی نیست بلکه با توانایی و تخصص های لازم وارد عرصه جدیدی از به عهده گرفتن امور واگذاری دولتی می شود .

او  ادامه داد:  دولت یازدهم بطور حرفه ای امور را به مردم واگذار می کند و در این مسیر هزینه های زیادی را در حال پرداخت است .فرماندار  اعلام کرد:  در ترکیب هیات مدیره جوانان باید نقش اصلی را ایفا کنند و همچنین بانوان نیز باید مورد توجه قرار بگیرند .

او با اشاره به موارد مطرح شده از سوی آقای مهندس عماد ولیزاده از موسسان جوان این شرکت در مورد ۲۰۰۰۰ میلیارد تومان سپرده مردم گیلان در بانک ها ، اعلام کرد:  این عدد بزرگی هست و باید بخشی از آن را توسط این شرکت ها به مسیر کار و اشتغال هدایت کنیم .

فرماندار تاکید کرد: کار باید عملیاتی و در سر رسید مشخص انجام شود از این رو تقاضا دارم جلسات هفتگی موسسین برگزار شود و کسانی که کارایی ندارند جای خود را با نیروهای فعال عوض کنند . ما می توانیم با حضور جوانان حرکت با نشاطی ایجاد کنیم .

در پایان فرماندار رشت با بیان اینکه باید کار را مرحله ای آن هم با مراحل زمانی کوتاه مدت به پیش ببریم  افزود: فرمانداری با بیش از ۲۸۰ دهیاری از شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت حمایت می کند و فرمانداری و تعاون شهرستان رشت از متولیان اصلی تشکیل این شرکت هستند .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا