آخرین خبرهااستان ها

همایش آغاز فاز اجرایی طرح سفیران انرژی شهرستان لاهیجان برگزار می گردد

همایش آغاز فاز اجرایی طرح سفیران انرژی شهرستان لاهیجان برگزار می گردد.

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان از برگزاری همایش آغاز فاز اجرایی طرح سفیران انرژی شهرستان لاهیجان با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و انرژی خبر داد.

رضا حیدری نژاد در این رابطه به خبرنگار تدبیرشرق اظهار داشت: در راستای برگزاری همایش و کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی که در ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با استقبال بیش از ۳۵۰ نفر از علاقمندان و با صدور گواهینامه برگزار گردید، آغاز فاز اجرایی طرح سفیران انرژی شهرستان لاهیجان نیز در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۱ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل سالن اجتماعات شهید کریمی فرمانداری برگزار خواهد گردید.

حیدری نژاد گفت: متاسفانه میزان مصرف انرژی و آمار حوادث در بین خانواده های ایران بیشتر از سایر نقاط دنیا می باشد که این مهم نیازمند تدبیر، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه مصرف انرژی می باشد.

وی افزود: اداره گاز شهرستان لاهیجان با همکاری واحد HSE شرکت گاز استان گیلان و فرمانداری شهرستان لاهیجان، آغاز فاز اجرایی طرح سفیران انرژی شهرستان لاهیجان را با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ارتقاء مصرف ایمن گاز طبیعی در اماکن عمومی شهر و روستا مانند مدارس، ادارات، مساجد و… برگزار می نماید.

وی پایان تصریح کرد: همانند همیشه در برگزاری این طرح از همکاری فرمانداری، بخشداری، ادارات، فرهنگیان، هلال احمر، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انجمن های مردم نهاد و….. بهره مند میباشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا