آخرین خبرهااستان هااسلایدر

پیام تشکر و قدردانی دکتر حجت طیران منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خطاب به مردم فهیم شهر لاهیجان

اختصاصی تدبیر شرق : دکتر حجت (سعید) طیران طی پیامی از مردم شریف شهر لاهیجان بخاطر حضور پرشور و حمایت گسترده آنها تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

طیران

بسم الله الرحمن الرحیم

«خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»

 

مردم شریف شهر لاهیجان با مشارکت در انتخابات شوراهای شهر گامی اساسی در تکمیل زنجیره حقوق شهروندی خویش برداشتند تا با انتخاب شوراها تجلی خدمت به مناطق محروم شهری  را نظاره گر باشند.

بی شک شورا نماد رشد و توسعه هر منطقه است و با مشارکت مردم، شورا و سایر دستگاه ها می توان شهری زیبا و توسعه یافته داشت. بدون شک اعضاء شورا باید خود را مسئول در برابر رأی مردم که هر رأی، برگ اعتمادی به آنها است بدانند و با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری بپردازند.

بنده به عنوان خادم مردم شهرم با تمام توان در کنار سایر منتخبین شورا هستم تا بتوانیم با اتحاد و همدلی نقش مفیدی در محرومیت زدایی ازمناطق محروم شهری برداریم.

مردم با رأی و انتخاب خود وظیفه سنگینی را در جهت اعتلا و آبادانی شهری بر دوش ما گذاشته اند که با عملکرد مناسب می توان جوابی شایسته به اعتماد مردم داد.

رقابت انتخابات تمام شد و اکنون نوبت رفاقت و اتحاد برای توسعه شهر است . اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم شهر عزیزمان لاهیجان در پای صندوق های رأی و حمایت بی دریغ آنها از اینجانب ، از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداها و تمامی کسانی که در برگزاری این انتخابات حضور فعال و موثری داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.

ارادتمند مردم شریف لاهیجان

حجت طیران

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا