آخرین خبرهااستان ها

سرپرست فرمانداری رودسر در دیدار با اعضای ستاد جوانان روحانی: فاصله بین نسل‌ها باید کم شود | در برخورد با فساد مالی ذره‌ای کوتاه نمی‎آیم

به گزارش تدبیرشرق علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در دیدار با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی گفت: ذکاوت دکتر روحانی بود که فضای سنگین انتخابات را مدیریت کرد و وظیفه خود می دانم از دکتر جهانگیری یار کمکی دولت که الحق و والانصاف بدرستی میدان داری کردند تشکر کنم.

وی خاطر نشان کرد: ما امانتدار مردم هستیم و باید نسبت به وظایف محوله کوشا باشیم و همواره پیوستگی در کارها را حفظ کنیم تا خروجی مثبت داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر ادامه داد: اگر می خواهیم روند جامعه توسعه یافته را دنبال کنیم و در مسیر توسعه قرار بگیریم الزاماتی باید رعایت کنیم که این الزمات خود به خود جامعه را در مسیر توسعه قرار می دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نیازمندیهای مردم در بخش ها گفت: جنس مشکلات مردم در روستاها یکی است اما حضور جوانان در روستاها و بخش ها، شرایط فرهنگی را فراهم و مهیا می سازد و باید نیازمندیهای مردم را در سطح بخش ها بررسی نمائید.

وی با بیان این مطلب که یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است افزود: ما نیازمند تعامل با نسل جدید و چهره به چهره با آنها هستیم و فاصله بین نسل ها باید با شنیدن ها و تعاملات رفع گردد.

وارسته ادامه داد: بحث اطلاع رسانی در همه شرایط، بویژه در مقطع کنونی بسیار مهم است و با تیم سازی می شود به نتیجه رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود با اشاره به توزیع سود سهام عدالت در جامعه گفت: با توزیع سود سهام عدالت متأسفانه فضاسازی زیادی در فضای مجازی شده است و ضمن تشریح و تبیین بیشتر موضوع برای مردم، رسانه ها باید بگویند دولت با چه مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

ی وارسته در ادامه با بیان اینکه فردی بسیار شفاف هستم و از دورویی دوری می کنم گفت: پرطمطراق و جنجال برانگیز نیستم و بسیار صبورانه اما محکم و با استقامت به افقی که ترسیم می کنیم بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید قدم برمیدارم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با اقتدار برای مردم کار می کنم افزود: در کنار کسانی که در این شهرستان زحمت کشیده اند هستم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: مشاوره را می پذیرم و درب اتاقم به روی تمام مردم و بویژه جوانان باز است و هر زمان باشد استقبال میکنم و جلسات هم اندیشی با جوانان راهگشا است.

 وارسته در ادامه سخنان خود به سالروز وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره نمود و گفت: آیت الله هاشمی (ره) یکی از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی بود و ایشان تمام زندگی و آبرویش را برای حفظ نظام و منافع مردم گذاشت و آینده ابعاد وجودی این بزرگ مرد را مشخص می کند.

وی اظهار کرد: جامعه ما جامعه ای مذهبی است و جوانان مساجد و محافل را از دست ندهند و باور داریم محافل و مجالس مذهبی رزق و روزی مارا برکت می دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: همانگونه که موظفم اشتغال، اقتصاد، تولید و رشد را در برنامه کاری شهرستانی داشته باشم پیوست های فرهنگی و اجتماعی را نیز در نظر میگیرم.

وی با بیان این که در ارتباط با فساد مالی ذره ای بر نمی تابم و کوتاه نمی‎آیم افزود: برای شهرستان رودسر بدنبال تدوین برنامه هستم تا گامهای موفقتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

وارسته با تأکید به اینکه به شدت قائل به تقسیم کار از کوچکترین تا بزرگترین موارد هستم افزود: تمام سعی ما بر این است تا شهرستان رودسر بعنوان نمونه و الگو برای شهرستانهای دیگر باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا