آخرین خبرها

تراکتور در تبریز امتیاز از دست داد

تراکتور در تبریز امتیاز از دست داد

ورزش > لیگ برتر – مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن با تساوی تمام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن امروز در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان به تساوی بدون گل انجامید.
با این نتیجه، تراکتورسازی برای سومین هفته متوالی در لیگ برتر ناکام ماند تا دومین امتیاز خود را در سه هفته اخیر این مسابقات به‌دست بیاورد. در سوی مقابل نیز ذوب‌آهن یک امتیاز این دیدار را گرفت تا 13 امتیازی شود و جای صنعت نفت را در رده هفتم جدول رده‌بندی بگیرد.
تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان هم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید. امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 44 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 50 برای پدیده و سینا مریدی در دقیقه یک و علی اصغر عاشوری در دقیقه 77 برای تیم فولاد در این دیدار گلزنی کردند.
جواد رحیم‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او به امین قاسمی‌نژاد از تیم پدیده و یوسف وکیا و عبدالله ناصری از تیم فولاد کارت زرد نشان داد. رضا مهاجری سرمربی پدیده در دقیقه 77 به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد و نمی‌تواند در بازی آینده برابر پرسپولیس (29 آبان) روی نیمکت حضور داشته باشد. با این تساوی، هر دو تیم 17 امتیازی شدند و همچنان در رده چهارم و پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا