آخرین خبرهااقتصادیخبر داغ

فرماندار صومعه سرا خبر داد ۳۰ درصد از واحدهای تحت تملک بانک ها در صومعه سرا به متقاضیان واگذار می شود

واحدهای تحت تملک

جلسه ای در خصوص بررسی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری درخصوص تعیین تکلیف واحدهای تملک شده بانکی که باحضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری گیلان در فرمانداری صومعه سرا برگزار شد.

سید جلال سید محمدی در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری درخصوص تعیین تکلیف واحدهای تملک شده بانکی که باحضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری گیلان برگزار شد، اظهار داشت:درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید” نامگذاری شده، بازگرداندن واحدهای راکد تولیدی دراولویت برنامه های این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته، مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی رفع وبه چرخه تولید بازگردانده شدند که هم اکنون در حال فعالیت هستند‌.

سید محمدی اضافه کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی استان با راه اندازی این واحدهای تولیدی بخشی از سهم ایجاد اشتغال شهرستان محقق شده که تلاش می کنیم ۳۰درصد از واحدهای تحت تملک بانک ها را نیز آزاد کنیم.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۶ واحد تولیدی این شهرستان در تملک بانکها قرار دارند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم زمینه واگذاری این واحدهای تولیدی را به سرمایه گذاران فراهم کنیم.

سید محمدی در پایان این جلسه که تعدادی از معاونین بانکهای عامل استان گیلان نیزحضور داشتند، تاکیدکرد: بانکهای عامل یک هفته فرصت دارند تا سرمایه گذاران معرفی شده از سوی فرمانداری را تعیین تکلیف و نتیجه را به فرمانداری صومعه سرا اعلام نمایند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا