آخرین خبرهااستان ها

دیدار شهردار رشت با دکتر نوبخت برای پیگیری طرح ساماندهی رودخانه‎های رشت

احمدی: دو رودخانه زرجوب و گوهررود نبض توسعه شهر هستند

تدبیرشرق/جلسه بررسی راهکارهای کمک بیشتر و سریع‌تر سازمان برنامه و بودجه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به‌منظور ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب رشت با حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، سید محمد احمدی شهردار رشت و نمایندگان مجلس در دفتر دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این دیدار شهردار رشت با بیان اینکه دو رودخانه زرجوب و گوهررود نبض توسعه شهر هستند که رفع مشکلات آن نیازمند عزم همگانی است، بر لزوم اجرای دقیق طرح ساماندهی این رودخانه‌ها با تخصیص اعتبارات ملی تاکید کرد.

احمدی خطاب به نمایندگان مردم رشت در مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در خانه ملت، خواستار تخصیص ردیف بودجه برای ساماندهی زرجوب و گوهر رود با همت نمایندگان در توجیه کمیسیون‌های تخصصی مربوطه شد که نمایندگان نیز قول مساعد در راستای تحقق این مهم دادند.

دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور نیز با اشاره به اهمیت ساماندهی این دو رودخانه در توسعه شهری رشت، در خصوص تخصیص به‌موقع بودجه بعد از پایدار کردن ردیف آن در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد.

همچنین سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز با اعلام آمادگی در اجرای پروژه ساماندهی رودخانه‌های رشت از اجرای این طرح به شیوه تهاتر خبر داد.

گفتنی است، امید می‌رود با توافقات انجام شده در این دیدار سه جانبه و پایدار شدن اعتبار آن در بودجه ۱۴۰۰، عملیات ساماندهی رودخانه‌های رشت در سال آینده آغاز شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا