آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

شکست سنگین چوکا در تهران

تدبیرشرق/تیم فوتبال چوکا تالش در نخستین بازی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت ک با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

چوکا در این بازی با ترکیب متین صفاییان، وحید همراز، کنعان طاهرنژاد، فرهاد فرهانی، نادر هوشیار، کیوان محمدنژاد، علی مصطفایی، آرش شهامتی، علی صبوری نژاد، هانی نژاد تمیمی و علی امیری مقابل خیبر خرم‌آباد صف‌آرایی کرد.

خیبر خرم‌آباد که با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر در لیگ دسته اول حضور یافته، در اولین بازی خود توانست با یک بازی برتر و سراسر هجومی مقابل نماینده تالش به برتری دست یابد.

تیم فوتبال چوکا که در دوران آماده‌سازی برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسیار ضعیف عمل کرده بود و سرمربی فصل گذشته خود یعنی فرشاد پیوس را نیز از دست داده بود در ابتدا کار را با محمد نصرتی آغاز کرد اما به دلیل خریدهای عجیب‌وغریب اوایل فصل وی را برکنار شد و هادی شکوری به‌عنوان سرمربی انتخاب شد.

هادی شکوری نیز نتوانست آرامش را به تیم تزریق کند و بعد از چند هفته تمرین به دلیل مشکلات شدید مالی چند بازیکن از این تیم جدا شدند و چوکا وارد حاشیه شد و هواداران این تیم انتظار چنین نتیجه‌ای را در اولین بازی داشتند.

گل‌های خیبررا که با هدایت امید روان‌خواه پا به این دیدار گذاشته بود، میلاد سوری در دقیقه ۲۰، حمدالله ابدام در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی و حسین جودکی در دقیقه ۴۷ به ثمر رساندند تا پیروزی شیرینی را جشن بگیرند.

از نکات قابل‌توجه این بازی حضور بازیکنان سابق تیم ملی از جمله علی کریمی، مهرداد میناوند و بازیکن لرستانی تیم فوتبال پرسپولیس یعنی وحید امیری در جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر تهران بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا