آخرین خبرهااستان ها

عرضه روزانه ۵۰ تن روغن در استان گیلان|کمبود روغن در استان به‌زودی برطرف می‌شود

معاون بازرسی سازمان صمت وعده داد:

تدبیرشرق/مهدی نقدی با بیان اینکه مشکل کمبود روغن در برخی فروشگاه‌های استان در حال برطرف شدن است، اظهار کرد: در چند وقت اخیر برخی از ماده اولیه کارخانه‌های تولید روغن در گمرک ترخیص نشده و این امر مشکلاتی را در بعضی از استان‌ها ایجاد کرد ولی اکنون این مشکل برطرف شده و روغن از استان‌های دیگر در حال ورود به گیلان است.

وی از عرضه روزانه ۵۰ تن روغن به بازار استان گیلان خبر داد و گفت: در استان گیلان دو کارخانه روغن‌کشی وجود داشته و بنا بر تصمیم ستاد تنظیم بازار مقرر شد این دو کارخانه روزانه هرکدام ۳۰ و دیگری ۲۰ الی ۲۵ تن روغن را به بازار عرضه کنند.

معاون بازرسی سازمان صمت با اذعان به اینکه معضل کمبود روغن در استان گیلان به‌زودی برطرف می‌شود، تصریح کرد: در این چند روز جلسات متعددی در استان گیلان برگزار و بنا بر تصمیمات اتخاذشده در چند روز آینده مشکل کمبود روغن در استان گیلان به‌طور کامل برطرف می‌شود.

نقدی با درخواست از مردم در خصوص همکاری با سازمان صمت برای مبارزه با احتکار روغن افزود: دولت روغن را با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی عرضه می‌کند، ولی با توجه به کمبودهای موجود ممکن است عده‌ای افراد سودجو از این اتفاق سوءاستفاده کرده و شروع به احتکار و گران‌فروشی روغن بکنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا