آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

خالی کردن میدان، عقلانیت نیست/مراقب لبخند‌های دشمن باشید

لبخند‌های دشمنامام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه خالی کردن میدان عقلانیت نیست، گفت: مسؤولان مراقب لبخندهای دشمن باشند و بدانند که علاج مشکلات اقتصادی کشور در داخل است.

به گزارش تدبیرشرق، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت در مصلای این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی و تسلیت سالروز رحلت انسان کامل پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: فردا مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) است و سال های گذشته دل مردم در برای حضور در کنار مرقد این امام بزرگوار پر می‌زد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این امر امکان‌پذیر نیست البته عشق و دلدادگی مردم گیلان به امام رضا(ع) همیشگی است.

وی با اشاره به فرمایشات ویدیو کنفرانسی مقام معظم رهبری برای افسران دانشگاه‌های افسری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مشکلات کشور قابل لمس است و هیچکس آن را انکار نمی‌کند اما علاج این مشکلات در خارج نبوده بلکه علاج مشکلات اقتصادی کشور در داخل است.

وی با بیان اینکه منظور برخی از عقل و عقلانیت ترسیدن است، افزود: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا خالی کردن میدان عقلانیت نیست بنابراین باید دستگاه محاسباتی را حفظ کنیم و نگذاریم دچار اختلال شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اعمال تحریم‌های مالی جدید توسط آمریکا علیه ملت ایران گفت: امروزآمریکایی‌ها سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ملت ایران اعمال کرده‌اند اما مردم ما زبانزد بوده و مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران ترفند دشمن محو و نابود خواهد شد، بیان کرد: بعضی غرب‌گرایان و لیبرال‌منش‌های داخلی هنوز کشور را رها نکردند و همیشه نغمه ترس سر می‌دهند و می‌گویند ایران برای عبور از مشکلات باید به قانون «اف ای تی اف» بپیوندند.

فلاحتی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تکیه بر توان داخلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند نسخه غربی‌ها برای جوامع بشری به ویژه ایران سازوکار درستی نیست و شاهد آن برجام است که تاوان سختی در برجام دادیم اما بعضی از سیاسیون آن را توجیه می‌کنند.

وی با تأکید براینکه مسؤولان مواظب لبخندهای دشمن باشند، بیان کرد: غربی‌ها هیچ جا با ملت ایران ابراز همدردی نکردند و این نسخه های غربی همانند برجام هیچ منفعتی برای ملت ایران ندارد.

وی به سلب آرامش ملت‌های محروم توسط آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: اروپایی‌ها هرجا توانستند از پشت به ملت ایران خنجر زدند اما آنها که دنبال کاه و یونجه خود هستند می‌خواهند ملت ها را ذلیل کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند، تصریح کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی ها دشمن ملت ایران هستند و چگونه می توان به آنها دل بست بنابراین حسن ظن به دشمن به معنای ناخردمندی است.

فلاحتی یه میدان نیاوردن حقوقدانان در برجام اشاره کرد و گفت: انقلابیون نگذارند دوباره فریب لبخندهای اروپایی ها را بخوریم.

وی با اشاره به تأثیر عفت، شرم و حیا در مسائل جنسی، بیان کرد: یکی از سبک های زندگی برای فرد مسلمان رعایت عفت، شرم و حیا در مسائل جنسی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه شهوت جنسی باید در راستای ازدواج استفاده شود، گفت: اسلام از آغاز زندگی مشترک زوجین برنامه دارد و برای شهوت جنسی آدابی تعیین شده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا