آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

طی حکمی از سوی محمد رحمتی؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان منصوب شد

آموزش و پرورشدر حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، علی حسین‌زاده به سمت معاونت تازه تأسیس پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

متن حکم این انتصاب به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی حسین زاده

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت  معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان  منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت تحقق اهداف مورد نظر فراهم سازید. توفیق شما را در انجام این مسئولیت به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از درگاه خداوند  بزرگ مسئلت دارم.

محمد رحمتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

علی حسین‌زاده متولد ۱۳۴۶، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته جغرافیای سیاسی و ۳۳ سال سابقه خدمت است. مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سرپرستی آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بخشی از مسئولیت های پرشمار وی محسوب می شود.

گفتنی است محمد امجدی از سال ۱۳۹۳ تاکنون معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

معاونت تازه تأسیس پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع با ادغام دو معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و همچنین پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی تشکیل شده است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا