آخرین خبرهااستان هااسلایدر

ناصر حاج محمدی شهردار رشت استیضاح و برکنار شد!

تدبیرشرق/یکصد و شصت و دومین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت عصر روز دوشنبه با دستور کار استیضاح شهردار رشت برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه گفت:در استیضاح شهردار باید دو سوم از اعضای شورا در جلسه رای بدهند. اصلا دوست نداشتیم که در دوره پنجم استیضاح مطرح باشد.

رمضانپور با اشاره به اینکه در ابتدای شورا برای انتخاب شهردار چهره های شاخصی در نظر گرفته شده بودند گفت: تمام تلاش خودمان را کردیم که یک شهردار چهار ساله داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه این اتفاق نیفتاد و عوامل مختلفی مثل دخالت های بیرونی، عدم مدیریت درست مدیریت شهری و… نگذاشت که شهردار ۴ ساله داشته باشیم.

رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: البته بنده معتقدم که شورای پنجم تا الان کارنامه خوبی داشته است اما متاسفانه حوادثی رخ داد و فرصتها از دست رفت.

پس از آنکه بهراد ذاکری بار دیگر سوالات گذشته خود را تکرار کرد، فرهام زاهد نامه ای را که از سوی شهردار به دست رییس شورا رسیده بود برای جمع قرائت کرد.

زاهد گفت: شهردار رشت نامه ای به شورا ارایه داده با این مضمون که در جلسه قبل سوالات را پاسخ داده و دیگر نیاز به حضور او نیست و به هر تصمیمی که شورا بگیرد احترام می گذارد.

پس از توزیع برگه های آرا در نهایت ناصر حاج محمدی شهردار رشت با ۸ رای موافق از سمت خود عزل شد. یک رای سفید، یک رای باطل و یک رای نیز مخالف با استیضاح بود.

آنطور که خبرنگار دیارمیرزا از صحن شورا گزارش داده، گفته شده که رضا رسولی که پیش از این مخالف استیضاح بود در نهایت امروز تصمیم خود را تغییر داد و با رای مثبت خود سرنوشت حاج محمدی را تغییر داد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا