آخرین خبرهاسیاسیملی

حضور رییس تامین اجتماعی در این کمیسیون برای گزارش از همسان سازی حقوق بازنشستگان/ نمایندگان از اقدامات سالاری رضایت دارند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

تدبیرشرق/سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، از حضور رییس سازمان تامین اجتماعی در این کمیسیون برای ارائه گزارش از ماموریت‌های این سازمان به ویژه در راستای اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

علی بابایی کارنامی در بیان دستورکار نوبت صبح نشست  امروز (سه‌شنبه 18شهریورماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست رییس سازمان تامین اجتماعی به ارائه گزارش از ماموریت‌های این سازمان به ویژه در راستای اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخت که یکی از دغدغه‌های نمایندگان بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بررسی گلایه‌های بازنشستگانی که بر اساس ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری بازنشسته شده‌اند از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد یک سری احکام در این رابطه اصلاح شود.

وی تصریح کرد: وضعیت درمان مستقیم بیمه‌شدگان جهت ایجاد بستر عدالت در حوزه خدمات‌رسانی به حوزه درمان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد و گزارش مطلوبی از سوی رییس سازمان تامین اجتماعی در این رابطه ارائه شد.

بررسی وضعیت بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان

بابایی کارنامی اظهار کرد: وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، قالیبافان و حوزه زنان و زایمان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. همچنین نحوه اداره شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی که متولی مستقیم آن مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی است و نمایندگان نقدهایی بر این روند وارد دانستند و تاکید کردند که غیر از وی هیچ فرد دیگری نباید در این امور دخالت داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: نمایندگان در این نشست از اقدامات آقای سالاری برای اداره تامین اجتماعی اظهار رضایت کردند، چرا که عملکرد وی هم به لحاظ کمی و هم کیفی باعث پیشرفت این سازمان شده است، کما اینکه الکترونیکی کردن فعالیت‌های تامین اجتماعی و شایسته‌سالاری در نحوه بکارگیری مدیران از جمله اقدامات ارزشمند وی در این دوره از مدیریت این سازمان بوده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رییس سازمان تامین اجتماعی، معاون درمان و معاون اقتصادی این سازمان حضور داشتند./

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا