آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغگزارش تصویری

زمین استریت بال آستانه‌اشرفیه بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد

زمین استریت بالزمین بسکتبال خیابانیِ مجموعه ورزشی بوستان شهدای ورزشکار آستانه اشرفیه صبح امروز با حضور رییس هیات بسکتبال گیلان، شهردار و اعضای شورای‌شهر آستانه اشرفیه و جمعی از مسئولین محلی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر محمد رفیعی در این مراسم افتتاحیه با قدردانی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری آستانه اشرفیه برای توسعه بسکتبال گیلان اظهار داشت : خوشحالیم که امروز به همت اعضای شورا و مهندس شکیب شهردار آستانه اشرفیه و همچنین پیگیری‌های اداره ورزش این شهرستان شاهد افتتاح یکی از منحصربه‌فردترین زمین‌های بسکتبال خیابانی شمال کشور در آستانه اشرفیه هستیم.

وی با اشاره به افزایش مخاطبان و اقبال ورزش‌دوستان به رشته دانشگاهی بسکتبال گفت: با توجه به کمبودهایی که در سرانه ورزش استان داریم و از سوی دیگر شاهد افزایش شمار مخاطبان ورزشبسکتبال در استان هستیم، در تلاشیم تا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و کاهش آسیب‌ها، در حد توان بتوانیم عرصه‌های بسکتبال را برای مردم فراهم کنیم.

رییس هیات بسکتبال استان گیلان افزود : در مدت اخیر توانستیم 31 زمین بسکتبال خیابانی را در استان با همراهی مسئولان محلی فعال کنیم و در اقدام اخیر هم موفق شدیم مجوز تخصیص 9 زمین استریت بال دیگر را از اداره‌کل ورزش و جوانان اخذ نماییم و همچنین طی توافق روزگذشته با شهرداری رشت موافقت 5 زمین را در مناطق 5گانه شهر بدست آوردیم و امیدواریم تا پایان سال 1400 به صد زمین بسکتبال خیابانی در استان برسیم.

گفتنی است بوستان شهدای ورزشکار آستانه اشرفیه که تا مهرماه آتی بصورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید به مساحت1800 متر مربع و با اعتبار 6میلیارد ریال باهدف گسترش ورزش همگانی و محلات احداث گردیده است.

مسابقه دوستانه بسکتبال 3 نفره و اجرای بسکتبال نمایشی توسط گروه عاج فیل از دیگر عناوین این برنامه بود.

/گیلان بسکتبال

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا