آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

اسماعیل حاجی پور مطرح کرد؛ حدود ۱۹ نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شدند|پدر حق ندارد فرزندانش را گرسنه رها کند

بازنشستهرییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت در بحث تراموا ضمن تشکر از کسانی که پیگیر راه اندازی تراموا در رشت هستند گفت باید کمیته فنی متشکل از مشاورین اهل فن تشکیل شود و نواقصی که اعلام شده است را بررسی و رفع کنیم.

اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهر رشت در جلسه این کمیسیون با تذکر به شهردار رشت خواهان رفتار بهتر ناصر حاج محمدی با سرمایه های نیروی انسانی شهرداری رشت شد و گفت: چرا حدود ۱۹ نفر از پرسنل شهرداری بدون اینکه قانون مطابقت برای بازنشستگی شان باشد آن ها را بازنشسته کرده است این در حالی است که سه سال سنوات حقوق بازنشستگی شان به صندوق بازنشستگی پرداخت نشده است و این بازنشستگان معلوم نیست از کجا باید حقوق دریافت کنند.

این عضو شورای شهر رشت گفت که شهردار یک شهر حکم پدر مجموعه خود را دارد و پدر حق ندارد فرزندان خود را گرسنه رها کند. این نمی شود که از یک طرف شهرداری بازنشست کند و از طرف دیگر سازمان بازنشستگی پرداخت حقوق آن ها را به عهده نمی گیرد و در اینجا صندوق بازنشستگی مقصر نیست چرا که شهرداری بدهکار صندوق بازنشستگی است.

وی همچنین با توجه به وضعیت حاد و خطرناک کرونا در رشت از دفن فوتی های مبتلا به کرونا در قبرستان های متفرقه انتقاد کرد و اذعان داشت که این بیماران فوتی حتمن باید در باغ رضوان و با شرایط خاص دفن شوند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت در بحث تراموا ضمن تشکر از کسانی که پیگیر راه اندازی تراموا در رشت هستند گفت باید کمیته فنی متشکل از مشاورین اهل فن تشکیل شود و نواقصی که اعلام شده است را بررسی و رفع کنیم.

اسماعیل حاجیپور تاکید کرد که مصوبات کمیسیون باید پیگیری شود و هفته آینده مصوبات کمیسیون را بررسی می نماییم که تا چه حد انجام گرفته است.

حجت جذب عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت خواهان این شد که بررسی شود و به صورت تقریبی هزینه های پس از راه اندازی تراموا اعلام شود. هزینه های پرسنل و نگهداری و … باید محاسبه شود و به کمیسیون اعلام شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا