آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

پیام تسلیت شهردار رشت در پی شهادت دکتر محمدرسول حرفت کار

محمدرسول حرفت کاردکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت در پیامی شهادت دکتر محمدرسول حرفت کار شهید مدافع سلامت، متخصص جراحی عمومی بیمارستان رازی رشت و عضو هیأت علمی دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش تدبیرشرق، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهید مدافع سلامت متخصص جراحی عمومی بیمارستان رازی رشت و عضو هیات علمی دانشگاه، پزشک خوشنام و تلاشگر گیلانی دکتر محمدرسول حرفت کار هم آسمانی شد.

 او که عمر بابرکت خویش را به صادقانه و عاشقانه در خدمت به مردم گذرانید، در خط مقدم مبارزه با “ویروس کرونا” به خیل عظیم شهدای “مدافع سلامت” پیوست.

فقدان این پزشک خوشنام و صادق شهرمان موجبات تالم و تاثر شدید همگان را به همراه داشت و اینجانب و همکارانم در شهرداری رشت شهادت عاشقانه این بزرگمرد را گرامی می داریم. او به همه ما آموخت، کسانی که با خدا پیمان بسته اند مرز و مکان، لباس، صنف، شغل و موقعیت نمی شناسند و همراه در هر جایگاهی در راه نجات جان انسانها و برای پاسداری از آرمانها آماده هستند.

بی شک از دست دادن شهدای مدافع سلامت تلاشگر در صف مبارزه با کرونا که از سرمایه های انسانی این مرز و بوم هستند، بسیار سخت و گران خواهد بود اما باید دانست که این بزرگ مردان و زنان آگاهانه و عاشقانه پای در این وادی خطرناک نهاده و از جان عزیزشان مایه گذاشته اند.

لازم است به عنوان شهردار شهر باران تلاش های ارزنده این شهید بزرگوار را ارج نهاده و  با تسلیت غم فراق آن عزیز سفر کرده به خانواده معظم ایشان، برای روح بلند شهید سرافراز مدافع سلامت دکتر محمدرسول حرفت کار علو درجات را از خدمات متعال طلب نمایم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا