آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

استقلال 2 – صفر سپاهان استقلال راند دوم را هم برنده شد/روز بزرگ مربیگری فرهاد مجیدی

استقلالتیم استقلال با برتری دو بر صفر مقابل سپاهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

به گزارش تدبیرشرق؛ از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز (دوشنبه) در دیداری حساس از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سپاهان اصفهان رفت که این دیدار حساس با برتری دو بر صفر استقلال همراه شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و کی‌روش استنلی

نیمه اول:

دقیقه 7: نفوذ قایدی به محوطه جریمه سپاهان با تکل محمد طیبی همراه شد که فرهاد مجیدی معتقد به خطای پنالتی بود.

دقیقه 10: ارسال قایدی از سمت راست خط دفاعی سپاهان با نوک پای علی کریمی می رفت به گل اول بازی تبدیل شود که نیازمند به خوبی واکنش نشان داد و این خطر دفع شد.

دقیقه 16: مهدی قایدی در محوطه جریمه سپاهان با حرکتی تکنیکی مدافع مستقیمش را جا گذاشت ولی ضربه او دقت نداشت و با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 24: نفوذ مهدی قایدی به محوطه جریمه با تکل طیبی همراه شد و توپ راهی اوت شد.

دقیقه 4+45:  داور خطای شایان مصلح را که با دست مهدی قایدی را هل داد، اعلام کرد. این تصمیم منجر به ایجاد جنجال در بازی شد و علی کریمی و مهدی کیانی تا حد زد و خورد با هم درگیری پیدا کردند.

دقیقه 45+6: در وقت  های دیدار دو تیم بود که ارسال بلند استقلالی ها در محوطه جریمه به قایدی رسید. در همین لحظه بود که دست مصلح به پشت کمر مهاجم استقلال خورد و موعودی فر اعلام پنالتی کرد. وریا این ضربه پنالتی را برخلاف جهت نیازمند و با شوتی قدرتمند که با روی پا زده شد، به گل اول بازی تبدیل کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 57: شوت محمد محبی که از روی یک ضربه ایستگاهی زده شد، با واکنش حسینی به کرنر رفت. ارسال کرنر سپاهانی ها را در ادامه حسینی با تسلط به آغوش کشید.

دقیقه 59: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه آرام بود و نیازمند توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 61: درگیری مهدی قایدی و مهدی زاده سبب شد تا توپی سرگردان نزدیک به محوطه جریمه سپاهان و در سمت راست خط دفاعی این تیم نصیب میلیچ شود و این بازیکن هم با یک پاس دقیق توپ را به علی کریمی رساند که خودش را به محوطه جریمه رسانده بود. کریمی بازیکن سابق سپاهان پس از اینکه به توپ رسید بدون اینکه اضافه کاری کند، با یک بغل پای دقیق برای دومین بار نیازمند را در موقعیتی تک به تک مغلوب کرد تا سپاهان در آستانه دومین شکست پیاپی فصل قرار داشته باشد.

دقیقه 84: ارسال رضاوند به محوطه شش قدم با ضربه قایدی همراه شد ولی توپ از زیر پای این بازیکن رد شد و نیازمند آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 89: ارسال کات دار حسینی از روی نقطه کرنر با واکنش خوب حسینی راهی کرنر از سمتی دیگر زمین شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا