دسته‌بندی نشده

پیروزی شاگردان مجیدی در بازی شش امتیازی محروم سپاهانی‌ها استقلال را برنده کرد!

استقلالدیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، با برتری استقلال همراه شد.

به گزارش تدبیرشرق؛تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قائدی.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.

نیمه اول:

دقیقه 17: شوت از راه دور مسعود ریگی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سپاهان عبور کرد.

دقیقه 22: ضربه مهاجم سپاهان از فاصله ای نسبتا دور را سیدحسین حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 30: ضربه سر کی روش استنلی به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 36: شلیک زیبای فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی فضای بالای دروازه سپاهان را شکافت.

دقیقه 38: ارسال خطرناک بازیکنان سپاهان روی دروازه با ضربه سر کی روش استنلی همراه شد و در ادامه مهاجمان سپاهان می توانستند ضربه نهایی را بزنند اما روی حسینی خطا اعلام شد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: اشتباه مدافعان استقلال باعث شد توپ به محمد محبی برسد. او پاس عرضی برای استفاده کی روش استنلی ارسال کرد اما مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند.

 دقیقه 52: شیخ دیاباته در موقعیت تک به تک به پیام نیازمند قرار گرفته بود اما قبل از ضربه زدن مهاجم خارجی استقلال، او با شایان مصلح برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دیاباته خودش پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای فنی دروازه پیام نیازمند را گشود.

دقیقه 66: ضد حمله استقلال در محوطه جریمه به محمد دانشگر رسید و این مدافع توپ را به دهانه دروازه فرستاد که شایان مصلح به اشتباه دروازه سپاهان را گشود و عامل به ثمر رسیدن گل دوم استقلال شد.

دقیقه 82: اشتباه عارف غلامی در دفع توپ باعث شد تا بازیکنان سپاهان صاحب یک موقعیت خوب شود. پاسکاری خوب سپاهانی ها در نهایت به محمد محبی رسید و او از روی خط محوطه جریمه با یک ضربه دقیق و فنی دروازه ابی ها را باز کرد.

دقیقه 85: علی قربانی مهاجم سپاهان در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 89: شوت خطرناک مهدی کیانی با برخورد به دستان حسینی راهی کرنر شد.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا