آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

آغاز ترمیم مزار شهدای رشت توسط سپاه قدس گیلان

مزار شهدای رشتبا دستور فرمانده سپاه قدس گیلان کارترمیم مزار شهدای رشت توسط این نهاد آغاز شد.

به گزارش تدبیرشرق، سردار محمد عبدالله پور امروز در جلسه هیئت‌امنا گلزار شهدای گمنام با بیان اینکه طبق فرموده رهبری، شهدا امامزادگان عشق هستند، اظهار کرد: آسایش و آرامش امروز ما حاصل خون شهیدان است و هر چه در توان داریم باید برای شهدا و جاودانگی آنان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت‌فقیه یکی از اصلی‌ترین وصایای شهدا است، گفت: امروز همه ما با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری باید برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است، بیان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت باعث ماندگاری و گسترش انقلاب شده و بی شک شهدا این سرافرازی را برای ما و امت ما ایجاد کرده‌اند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در حال گسترش در جامعه است، تصریح کرد: قدردانی از خانواده‌های شهدا که تمام وجود خودشان را برای نظام و انقلاب گذاشتند وظیفه ما است و یادآوری ایثار و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس در همه ابعاد زندگی شان مورد نیاز است.

وی با اشاره به تدوین طرح ساماندهی و ترمیم مزار شهدای رشت در سه فاز با مدیریت بسیج سازندگی سپاه و همکاری شهرداری و بنیاد شهید گفت: آبندکردن سقف سالن مزار شهدا، پوشش سقف کاذب، ارسی‌سازی پنجره‌ها، نصب پرده‌ برای پنجره‌های دور مزار شهدا، تعویض سنگ‌های مزار و نصب سنگ‌های سفید از جنس نور برای شهدا و مفروش کردن مزار در فاز نخست انجام می‌شود.

عبدالله پور با اشاره به اقدامات در نظر گرفته‌شده برای فاز دوم افزود: ساخت ساختمان اداری و فرهنگی، ساخت سر در ورودی مزار، یکسان‌سازی قبور اطراف مزار شهدا، طراحی پارکینگ و نورپردازی جزو فاز دوم طرح ساماندهی بوده و فاز سوم طرح ساماندهی مزار شهدای رشت نیز راه دسترسی جدید می‌باشد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا