آخرین خبرهااسلایدربین الملل

معاون فرماندار تگزاس: بهتر نیست برای مقابله با کرونا افراد مسن به جای اقتصاد آمریکا قربانی شوند؟

کرونا

“دن پاتریک”، معاون فرماندار تگزاس این ایده را مطرح کرده که در دوران بحران کرونا بهتر است افراد مسن به جای اقتصاد آمریکا قربانی شوند.

 به گزارش تدبیرشرق  و به نقل از روزنامه “تاگس اشپیگل”، “دن پاتریک”، معاون فرماندار تگزاس این ایده را مطرح کرده که در دوران بحران کرونا بهتر است افراد مسن قربانی شوند.

وی اعتقادی به اعمال محدودیت در دوان بحران کرونا نداشته و با اعلام اینکه اقتصاد از این اوضاع بسیار رنج می برد در مصاحبه ای گفته است که من نمی خواهم که کل کشور فدای من شود.

وی گفته است که این کشور باید به کار خود ادامه دهد و به سر کار خود برگردد. به گفته وی این طور نمی تواند باشد که اقتصاد فدای ویروس کرونا شود. حداقل باید در این باره بحث شود که آیا نباید شهروندان مسن به جای آن ( اقتصاد) قربانی کرونا شوند؟

وی با اعلام اینکه ۶ نوه دارد گفت: به عنوان یک شهروند مسن هیچ کس از او سوال نکرده است که آیا او می خواهد در ازای آمریکا جان خود را به خطر بیاندازد.

معاون فرماندار تگزاس تاکید کرد که وی برای اینکه آمریکا را برای نوه هایش حفظ کند حاضر است زندگی خود را بدهد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، آمریکا در حال حاضر جزو مهم‌ترین کانون‌های شیوع ویروس کرونا در جهان به شمار می‌رود. تاکنون بیش از ۴۶ هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از بین آنها بیش از ۵۸۰ نفر جان باخته‌اند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا